Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
weet je meteen dat je goed bezig bent, wij hadden 2 keer 156! Saskia viel wel op, zij was degene die vliegles kreeg van haar paard!
en daarna konden weer dat gigantische terrein over nu om Santana op te halen. Ze had ook haar vlechten niet meer uit kunnen doen( dat duurt uren) en dus moest ze met knal oranje haar starten dat niet in een elastiek past. De eerste jury lag dubbel in de auto, zulk haar had ze nog niet in haar baan gehad(toch nog een 7 op verzorging) De tweede jury ken ik erg goed(vriendin) en die trok er ook direct een punt af maar die had dat van te voren al gezegd. Heb jij ook blaren vanwege de afstanden?
Tip voor een ieder die dit leest: je moet naar Appelscha en neem een mountainbike mee
!
we starten in ring 1 en 2 als laatste (nr 28 geloof ik)!
, gisteren had ze wat spierpijn van de privéles van de dag ervoor en liet ze zich niet zo heel fijn rijden, dus ik hoop dat dat vandaag weer beter is

Het gebeurde voor baan 10 waar mijn vriendin aan het jureren was, die zegt tegen haar man, oei daar valt er een heel hard af. Zegt haar man, joh dat is Saskia, die staat wel weer op en huppelt verder.
en dat gaat wel weer over.