De foto's van Licor zet ik er nog niet op, die mag zij eerst goedkeuren en er dan zelf opzetten met eigen commentaar.
Het was een super dag en vond het super om overal foto's van te maken, heb 128 foto's gemaakt en toen was mn kaart vol.

Er liepen echt prachtige beesten rond, maar ook echt paarden die ik helemaal niet rastypisch of gewoon lelijk vond.

Maar genoeg gezever, geniet en kwijl maar lekker bij al deze spaanse en portugese schoonheden, weet niet wie wie is.

Een van de weinige bruine die erbij liep, denk dat er maar 4 donkere waren. Vind hem beetje te smal.

Heel mooi paard, prachtige staart en zo WIT

Echt een droompaard was dit, wel nogal klein, maar prachtige Kür en dat beest kan nogal strekken.

ben stiekem toch wel heel trots op deze goed getimede foto

Leuk paard, weet niet of het PRE of Lusitano is, ik kan daar het verschil echt totaal niet tussen zien, iemand die het weet?

Een Lusitano, is helemaal op kleur gefokt en niet op bouw of prestatie, vind dat het gewoon op een fries lijkt.

Dit vond ik echt geen mooi paard, veel te dik en de vrouw had hem helemaal niet onder controle.

Leuke kleur, maar vond hem niet zo'n aansprekelijk hoofd hebben. Meeste foto's wazig omdat het niet op sprotstand stond.

Dit vond ik net een gewone warmbloed, hij had ook korte manen en was zo smal gebouwd, misschien een kruising?

Echt een prachtig beestje vond ik dit, super lief hoofd en die nek.