omdat jullie er ongetwijfeld stukken meer verstand van zullen hebben dan ik
vraag ik jullie ffies om raad!Deze *schitterende
* ruin van 4 jaartjes jong komt waarschijnlijk te koop te staan (over een tijdje, wanneer weten we nog niet
). Ik denk er nu dus over om hem tegen die tijd te kopen. De eigenaar heeft me dus echter al een aantal keer verteld dat ze graag "dikke winst" op hem wil maken. Prima hoor, ze heeft hem als een minimormel direct vanuit Engeland gekocht, en hij is uitgegroeid tot dit:http://groups.msn.com/_Secure/0TQDZAiUXuHXfHdmIKLxyEFdV!2M0Ipt2WhZMl17NwJlALLcHn9!7Povqc*h6JZcC6kkWtV1sPb0!5QpSsUjtYpVhGp!bsaj!p6NqmSKujcugbiGszEfzXA/IMG_2109.JPG?dc=4675472760279873336
De foto is nogal groot, dus kijk zelf maar even

Kortom hij is wel mooi maar niet bijzonder schitterend ofzo, hij heeft geen papieren en is net ingereden (ben ik nu mee bezig).
Hoeveel zou hij nou moeten kosten? En dan wil ik geen reacties van 'wat de gek ervoor geeft' ofzo, want anders kwam ik niet met deze vraag. En ga er plies wel vanuit dat de prijzen voor tinkers aan de hoge kant liggen, vooral als ze wat groter zijn, en Vinnie is 1.56m. Dus niet "oh ik vind het hoog bladiebla" maar gewoon een reeele prijs
Daar vraag ik om!De eigenaar had het zelf overigens over ongeveer 4500 euro. Dat vond ik zelf nogal veel, ik dacht zelf aan 1000 euro minder. Of is dat weer weinig??
:? Help meeee! Alvast onwijs bedankt!
PS hij staat een beetje raar op de foto maar zijn bouw is 100% goed!! Ik heb het daar al met meerdere mensen over gehad (niet alleen de eigenaar maar ook anderen
).
...