Unique is nu zo'n 2 weken in training bij kennissen van ons aangezien ik nog steeds last van mijn nek heb. We hebben daarom besloten haar door erik te laten trainen. Toen ze hier weg ging kende ze eigenlijk nog niets behalve rondjes crossen aan de longeerlijn

Nu 3 weken later (ze is een week naar huis geweest voor de inseminatie) loopt ze al aan de dubbele longe en kun je er al zo op weg rijden.
Ze gedraagt zich super en is erg braaf. Tot nu toe heeft ze nog geen gekke dingen gedaan.
Ze moet nog wel meer door de hals komen etc maar ben al meer dan tevreden! Vandaag ben ik weer op bezoek geweest en daar heb ik wat foto's van gemaakt. Het zijn er niet veel omdat ik haar zelf ook nog gelongeerd heb met dubbele longe. (wilde ik graag leren aangezien ik dat nog niet kon).
Ik had wel een filmpje gemaakt van het rijden maar weet niet hoe ik die hierop moet zetten.
De volgende keer mag ik er zelf op klimmen als ik niet teveel last van mijn nek heb.
Nou hier wat foto's! Ze zijn niet super duidelijk omdat ik behoorlijk heb moeten inzoomen.
Aan de dubbele longe
De longe wordt verwijderd
Ze blijft echt super netjes stilstaan. Ook met opstappen hoef niemand vast te houden hij klimt er zo op!
Is het geen beauty

In twee weken dat ze in training is ben ik erg tevreden over het resultaat. Dit is geloof ik de 4e keer dat erik er op zat.
Oja unique is gedekt met Tango

Tango