ik moet voor mn nek naar de fysio, maar het zijn niet alleen mn spieren waar ik last van heb helaas
de atlas en de draaier, 2 nekwervels die voor de beweging zorgen, zijn geirriteerd en pijnlijk, hij duwde er op, en t werd zwart voor mn ogen, en dat was geen goed teken
als bescherming moet ik die nekkraag omhouden bij alles wat ik doe behalve als ik rustig op de bank zit of op bed lig
hersenschudding was trouwens wel zo goed als over, nog wel een wat vertraagde pupilreflex, maar een bewegende vinger volgen kon ik vandaag wel!
autorijden(was zo druk bezig met lessen) mag ik zodra ik mn hoofd weer kan draaien(kan nu alleen recht vooruit kijken) en dat kon nog wel ns even duren
paardrijden mag, behalve als het pijn doet, dus ik ga mogenavond gewoon halfuurtje naar clubles, kijk wel of het gaat of niet, maar dan moet wel de nekkraag om
werken kan nog even niet, ik mag nml niets tillen of iets doen wat mn nek/schouders belast en laat ik op t werk nou ongeveer heel de dag dingen moeten optillen enzo, maar op t werk hadden ze al gezegd dat ik heel komende week in de ziektewet mag zitten, t is vakantie dus er zijn genoeg partimers
maar ik ga nu meteen de fysio maar bellen, hoe eerder ik terecht kan hoe beter!
maar t valt dus tegen, had gehoopt dat t echt alleen spierpijn was en geen pijnlijke wervels