Eirian is uitgerekend op 26 April, op Vrijdag 23 april begon ze al knap onrustig te worden, veel liggen en weer staan, ik dacht dit is het en ben gaan waken

Niets niets en nog eens niets.
Toen afgelopen Donderdag (ik was inmiddels een wandelende zombie) 29 April, ze stond op de paddock, zweten, liggen en staan, schuren als een gek over haar hele lichaam, staart dragen, constant wild meppen met de staart en met het achterbeen trappen naar haar buik, voor het eerst zag ik nu ook eens het veulen bewegen en dat ging niet zachtzinnig

Jawel, nu gaat het echt gebeuren dacht ik nog.........NOT!
Hier Eirian op Koninginnedag
Zit er iets in mijn buik wat eruit wil? Neuh, hoe kom je daar nou weer bij, ik ben Eirian en doe net of ik gek ben, veel te leuk om het vrouwtje wakker te houden

Net even een foto genomen van de achterkant, zo komt haar buik aardig uit, op de foto niet zo duidelijk maar ze puilt dus echt uit

Haar tepeltjes, heel wat anders dan foto's die ik hier al eerder op Bokt heb gezien, deze zijn klein en best bescheiden, maar dat zal wel veranderen als het veulen er eenmaal aanhangt

En dan een nieuwe ontwikkeling, vandaag zie ik ineens als ik haar staart optil een zak achtig iets achter haar uier(tje) hangen, zal ze nu dan eindelijk iets van spenen gaan krijgen? Ik neem aan dat dit iets met melk te maken heeft? (hihi, het is duidelijk mijn eerste keer

Ik ben nu wel erg ongeduldig aan het worden, de afgelopen 2 nachten heb ik gewoon doorgeslapen maar ik ga nu toch maar weer om de 2 uur mijn bed uit, gelukkig staat ze thuis dus ik kan gewoon in mijn eigen bed slapen.
Vertel, hoelang denken jullie dat dit nog gaat duren?