Ik ging dus rijden op Olga (mijn verzorgpaard) en ze was super braaf. Dus ik zou een dressuurproefje gaan rijden in de bak en ineens schiet ze er in volle galop vandoor. Ik dacht 'ow nee nou springt ze over de draad!' en zet me schrap. Ze sprong niet maar begon enorm te bokken, met der vier benen tegelijk de lucht in! Ik viel er af en bleef even in de beugels hangen waardoor mijn been een enorme schok kreeg, toen ik de grond raakte, knalde ik met mijn hoofd op een springblak die er lag. Al een geluk had ik mijn cap op! Maar die was na de klap 5 meter verder gevlogen, dus heb ik veel geluk gehad. Nadien toch maar even weer op Olga, anders zou 'k mssn ni meer durven, dus ik er weer op met veel pijn en 's avond snaar de dokter. Spierscheur in mijn kuitbeen en 10 - 14 dagen op krukken lopen. 3 weken niet paardrijden, echt balen dus.
Binnekort zal ik wat foto's van Olga erop zetten, maar hier is er al ééntje zodat je mssn weer weet over wie het gaat.

PS: Ik ben blij dat ik er toch weer ben op gekropen, want thuis had ik ineens even enorme schrik en had ik er even aan gedacht te stoppen
, maar nu ik al die paardenfoto's weer zag, ben ik weer helemaal in orde.
De paardenkriebel is volledig terug.
Beterschap, meis!