.Pinky werd trouw 2 keer in de week bereden door Caitlin. Dit ging echt super goed, Caitlin kon Pinky prima aan en Pinky genoot ervan. Dat was duidelijk.
Helaas worden kleine meisjes groot (en krijgen het druk) en kleine ponytjes niet
. Dat was probleem 1. Ik wilde Caitlin niet zomaar zeggen "Je bent te groot ik zoek een nieuwe verzorgster." maar nadat het afspreken ookal geregeld moeilijk gaat (druk druk druk met al haar paardjes) heb ik vandaag met haar moeder afgesproken dat Caitlin de komende tijd nog maar 1 keer in de week komt en niet meer voor Pinky maar voor Fellow! Ze gaat dus binnenkort Fellow de basis hulpen aanleren (Fell is ook meteen wat groter dus ook weer leuk voor de foto
), en ik ben ervan overtuigd dat dat goed gaat komen
.En Pinky dan? Nou die gaat ook niets te kort komen!
Vanaf volgende week gaat Mandy (dochter van Petra van ons nieuwe stalgenootje met Donya) prive les nemen op Pinky. En misschien standaard 2 keer per week rijden.
Na verloop van tijd zoek ik er nog een verzorgstertje bij wat ook 1 a 2 dagen wil komen. Pinky gaat zal zich wel gaan vermaken

Caitlin, Bedankt voor die 1,5 jaar dat je Pinky trouw verzorgd hebt.
Ik ben erg trots op wat jullie samen hebben berijkt!
Dat probleem hebben wij ook hier... Leuk dat je weer een nieuw meisje gevonden heb, ben benieuwd naar de foto's