Of ja probleem dat nou ook weer niet.
Mijn pony is van nature niet zo'n hele snelle. Dus daarom heeft hij als die hard moet werken gewoon wat krachtiger voer nodig. Tja ander voer dat kost natuurlijk geld
Uiteindelijk hem zover gekregen dat hij ander voer kreeg.Op het moment is Boffie kreupel dus mag die eigenlijk niet op de wei. Maar omdat zijn paarden gewoon de hele dag behalve snachts buiten staan ging dit niet goed. Dus had ik het er met de dierenarts over gehad en mocht hij wel op de wei maar dan op stal grootte. Tja dat is natuurlijk veel werk een klein weitje maken. Nou zal je denken ja dan doe je dat toch zelf ja dat dacht ik ook maar dat mcht ook niet? Want ja als zijn spullen kapot gaan dan kost dan natuurlijk weer geld
Nou uiteindelijk zover gekregen
Maar boffie moest ook minstens twee keer per dag worden afgespoten met stromend water
. Ja zei hij je pakt je maar een handoek en wikkeld die der omheen. Had ik dat drie dagen gedaan maar er zat maar geen vooruitgang in. Dus heb ik het maar gewoon afgespoten. Ja nou ja het was dan wel goed
nadat mijn moeder had gezegt dat hij maar moest zeggen hoeveel hij ervoor wou hebbenNou zal je denken is dit nou zo erg maar zo gaat dat met ieder dingentje.
Nou zijn wij geweest kijken voor een weitje, en hebben er ook een gevonden.
Dat kost €300,00 per jaar. Maar dan komen er nog de kosten van het voer enz. bij.
Bij die boer betalen we €120,00 per maand dus dat is €1440,00 per jaar.
En daar zit bij overdag op de wei. snachts op stal.
Staat op stro en krijgt hooi en wortelen en brokken.
Hij wordt iedere avond netjes binnengezet en naar buitengedaan. Ik heb geen bak ofzo. Dus ik rij gewoon in de wei
Als we zelf een weitje huren
Moet ik zelf hem voeren buiten zetten enz. Dat is natuurlijk wel een hele uitdaging en ik ga meer met mijn ezeltje om
dus ja nou is mijn vraag wat moet ik doen of geef mij eens advies
Alvast bedankt
Jemig het is een lang verhaal geworden
) Maar je moet toch aan je pony en jezelf denken..