Het belooft weer een gezellige dag vol met koopjes te worden.
Gijsenkim verzorgt de paardenparty, misschien komt Geral ook nog met de Aloevera producten (is nog niet zeker) en ik probeer Pmarena ook nog deze kant op te krijgen met de barefoot, mensen die interesse hebben in dit zadel kunnen op deze dag eens alles in het echt bekijken (ook dit is nog niet zeker)
Heel misschien hebben we ook nog een borduurservice, daar wordt nog aan gewerkt en is dus ook nog niet zeker.
Verder natuurlijk veel gezellige Bokkers en veel 2e hands koopjes

Ook aan de inwendige mens zal nog gedacht worden, wie dit gaat verzorgen is nog niet zeker maar voor 12 Juni ben ik daar vast wel uit.
De snuffelmarkt zal met mooi weer op het landje zijn, bij slecht weer wijken we uit naar de schuur waar de Snuffelmarkt de afgelopen 3x ook is gehouden (zelfde terrein) uiteraard weer bij mij thuis in Mantinge.
Ik heb wederom geen tafels o.i.d. dus het verzoek aan iedereen die zich aanmeld om zelf een tafel mee te nemen om je spullen op uit te stallen, een stoel is ook geen overbodige luxe

Dus, Bokkers op zoek naar een gezellige dag vol met koopjes, meld je aan in dit topic en vermeld er bij of je alleen als snuffelaar komt of dat je ook nog iets te verkopen hebt.
Verzoek aan een ieder om je alleen aan te melden via dit topic, via de pb wordt echt te onoverzichtelijk voor mij dus a.u.b. alleen aanmelden in dit topic.
Wij hopen weer veel Bokkers te zien op 12 Juni, tot snuffels