Vandaag weer les gehad en ze gaat echt hard vooruit! We rijden nu regelmatig en dat werpt zijn vruchten af

Ze begint steeds meer zelf de ontspanning op te zoeken, en loopt ook veel stabieler. Waar ze eerder alle kanten op zwaaide, loopt ze nu steeds meer in balans
Het protest neemt met de week gigantisch af, en is er nu bijna helemaal uit.
Je merkt wel duidelijk dat een uur intensief werken nog te veel voor haar is, na zo'n drie kwartier heeft ze het echt helemaal gehad. Waardoor ze heel erg traag wordt en slecht op m'n been gaat reageren. Maar hier ben ik eigenlijk alleen maar blij mee, want een tijdje terug ging ze alleen maar in staking en deed alle mogelijke moeite om onder het werk uit te komen. Als ze moe werd kreeg je dus een groot gevecht.
We hebben vandaag ook weer een begin gemaakt met het wijken, en nu ze nette galopovergangen kan maken, hebben we een paar keer de overgang galop-stap en andersom gemaakt, wat ze ook super oppakte

Het grootste probleem ligt nu nog bij mij, doordat ik moeite heb met m'n teugels op maat houden en dus een constante aanleuning te houden. Maar ook dat gaat goedkomen

Zeker na een periode van alleen maar gevechten als ik erop zat....