Vandaag eindelijk na een maand ofzo reactie gekregen: "over deze merrie weet ik alles zij is bij mij geboren"
Ik al helemaal blij en natuurlijk meteen een mail beginnen terugschrijven en dat adres toegevoegd op msn.
Daarstraks kwam hij dus online, natuurlijk meteen tegen hem beginnen praten en vragen beginnen stellen.
Ushi noemde vroeger blijkbaar Ulien en is geboren op 15 juni 1997 in Affligem, is tot haar 3 jaar bij hem geweest.
Maar nu het ongeloofelijke deel: ze is van die man uit de wei gestolen samen met haar veulen.

Ik natuurlijk helemaal stressen, dacht meteen dat ik mn lieve paardje aan hem zou moeten teruggeven.
Toen Ushi gestolen was is hij uitbetaald door de verzekering en hij vind niet dat ik haar moet teruggeven,
hij is gewoon super blij dat ze nog leeft en ook nog eens heel goed terecht gekomen is.

Hij wilt wel graag een keer komen kijken naar haar, maar daar heb ik totaal geen probleem mee ofzo.
Heeft me zelfs al uitgenodigd om in de zomervakantie eens te kome logere met Ushi op zn boerderij met 5 hectare land,
zijn 2 kinderen zijn ervaren springruiters en hij zelf is 1ste categorie lesgever dressuur en springen.
Ik zou een vriendin mogen meenemen, zou les krijgen van hem en zou elke week mee op wedstrijd kunnen.
Dit is natuurlijk allemaal nog helemaaaaaal niet zeker, maar vind het gewoon super dat hij dat allemaal zou willen doen.
Vroeger heeft hij zelf internationaal gesprongen maar nu gaat hij vooral wandelen en geeft ook nog les.
Ushi heeft spijtig genoeg toch nooit papieren gehad, is eigen fok uit 2 van zijn springpaarden:
Haar moeder Wanda: was nederlandse ster merrie sprong parcours 130 en liep M military, was van de zangers heide.
Vader Noblesse, zoon van fantastique, liep Z military en parcours 135, sprong op zijn 5 jaar de muur in kracht proef van 190.
Moeder is bij hun gestorven van ouderdom, vader springt nu internationaal en staat bij Rodrigo Passoa.
Heb blijkbaar dus een super goed springpaard gekocht zonder dat ik het wist, ik wel handig natuurlijk.