Ik heb zelf een kiefer silverline hoofdstel grijs onderlegd. Ik vind dit echt een super fijn hoofdstel. Echt heel erg soepel leer. zelfs met mijn onderhouds manieren.
 het blijft zacht en soepel.
  het blijft zacht en soepel.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Amvbeek schreef:het vervolg op welk merk zadel hebben jullie?
Ik heb zelf een kiefer silverline hoofdstel grijs onderlegd. Ik vind dit echt een super fijn hoofdstel. Echt heel erg soepel leer. zelfs met mijn onderhouds manieren.het blijft zacht en soepel.
 ! enne mijn verzorgpaardje heeft een pagony, maar het gaat erom welke je zelf hebt, nou dezelfde als jij dus... alleen niet in gebruik ( noujha heel soms bij Jorita ( verzorgpaard ))
  ! enne mijn verzorgpaardje heeft een pagony, maar het gaat erom welke je zelf hebt, nou dezelfde als jij dus... alleen niet in gebruik ( noujha heel soms bij Jorita ( verzorgpaard ))                                                         
 (verjaardagskadootje van mijn kereltje
 (verjaardagskadootje van mijn kereltje  anders had Flet het met heel wat minder stijl moeten doen
  anders had Flet het met heel wat minder stijl moeten doen  ) en een goedkoop hoofdstel (ik meen een euroriding) voor het longeren en als reserve.
 ) en een goedkoop hoofdstel (ik meen een euroriding) voor het longeren en als reserve. Dat vind ik even wat minder maar verder is het een heerlijk soepel en zacht hoofdstel wat leer betreft.
 Dat vind ik even wat minder maar verder is het een heerlijk soepel en zacht hoofdstel wat leer betreft.