Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leo_ke schreef:Ik ben er al 2 of 3 jaar mee gestopt...Ben heel erg lang lid geweest, sinds groep 3, maar ze begonnen verhalen te herhalen, en dan ook nog eens ingekort, dus toen vond ik het niet leuk meer

ik heb tot voorkort ook de penny gelezen, maar ze begonnen idd de verhalen te herhalen, en nu heb ik een abonement op de Bit. ik vind hem erg leuk
en ik ben trouwens ook 15...en ik vind mezelf zeker niet te oud voor de penny, maar de verhalen niet leuk (en ik moest hem zelf betalen
me vader betaalt nu de Bit)
Dat vind ik persoonlijk niet echt meer leuk na 2 penny's. Verder zou ik me niet te veel aantrekken van wat iedereen hier op het forum zegt over de penny. Doe wat je zelf wilt. Ik heb trouwens nog maar weinig paardenbladen gelezen die mij echt aanspreken, want zoals Bit enzo, die zijn vaak al erg serieus, over wedstrijden en raspaarden enzo, terwijl ik informatieve tekst leuker vind. Duzz, weet iemand misschien een leuker, informatiever blad, zonder raspaarden- en wedstrijdgedoe? Alsjeblieft?