Zaterdag 29 mei organiseer ik voor de vierde keer al de Lunterenrit. Ditmaal voor het eerst in het voorjaar.
Wat kleine puntjes:
De rit zal zo rond de drie uur duren en het is de bedoeling dat het een normale relaxte rit wordt. Ik heb graag alleen paarden mee met een goede basisconditie! Elk jaar is er wel gelegenheid een galopje te trekken voor degenen die dat willen, tot nu toe zijn er geen gekke dingen gebeurd. *klopt af*
Er zal tussendoor een lunchpauze gehouden worden, waar weer de keuze is tussen zelf lunch meenemen of lunch die ik tegen een kleine vergoeding zal verzorgen.
Grooms zijn van harte welkom. Ik zorg elke rit dat de ruiters op meerdere punten te zien zijn, zodat grooms zich niet hoeven vervelen en ons kunnen volgen. Tot nu toe geen klachten gehad van de grooms...
Na de rit gaan we met de mensen die daar iets in zien pannenkoeken eten (natuurlijk is daar ook patat te krijgen). Als er mensen zijn die het leuk vinden om eens uit te wijken naar Juffrouw Tok, een kiprestaurant, is dat ook te overwegen, maar dat gaat in overleg. Bij zowel het pannenkoekenrestaurant als Juffrouw Tok is ruimte genoeg om de trailers te parkeren.
Beginpunt en parkeerplaats trailers is bij mij thuis in Ede/Lunteren. Hier komen we ook weer terug.
Verzameltijd is weer tien uur, elf uur wil ik graag vertrekken. Als er meer vragen zijn, hoor ik het graag.
Wie o wie gaat er weer mee?

Weet alleen nog niet of ik meega wat eten aan het eind
.