Ik had vandaag mijn laatste les op de manege, en ik mocht op Speedy. Dat vond ik helemaal geen probleem is een leuk ponytje. Dus ik ging Speedy opzadelen, maar toen zag ik dat ze een wondje had en dus geen hoofdstel inkon. Ik baalde natuurlijk heel erg, ze een ander meisje van dan ga jij toch op Romeo dan zadel ik voor mijn eigen wel een andere pony. Dus ik ging Op romeo. Eerst even ingestapt hij was wel sterk en wou niet echt de kant op die ik op wou maar ja het is ook nog wel een jonge pony. Toen we ginge draven ging hij oppeens ervandoor en hij ging bokken, toen bleef ik nog zitten. Een rondje of 2 later niet meer
Toen ging hij bokken met zn hoofd tussen zijn benen en toen vloog ik eraf. Ik had niets, beetje geschrokken maar oke ik er weer op. Even flink achterna gezeten dat hij weer luisterde maar meneer zag me liever op de grond dat op zijn rug geloof ik...2 Rondjes later gebeurde het weer alleen toen bokte hij nog een stuk hoger ook
En toen vloog ik met een mooie salto door de lucht maar ik viel wel op mn rug en niet zo zacht ook. En toen durfde ik er dus niet meer op ( ja ik weet het ben een schijtluis) Toen is er iemand die met een eigen paard in de les meereed op gegaan en ik mocht op haar paard. was wel ff wennen. Zij heeft Romeo even flink aangepakt en uit laten rennen zodat hij bij mij iets rustiger was. Daarna ik er weer opgestapt (met trillende knieen..) en weer gaan rijden. Ben er gelukkig de rest van de les op blijven zitten maar ik was heel blij toen de les was afgelopen. Ik ben nu een beetje me zelfvertrouwens kwijt dat ik nog op een pony blijf zitten
. Had ik anders nooit als ik van een pony of paard afviel maar ja. Mijn vriendin heeft alles gefilmd al krijg ik die filmpjes dan zet ik ze wel op bokt kunnen jullie mij zien vliegen
Groetjes eliana