Zondag 14 maart hadden we Carnavaljumping op de manege! Ik deed mee met Carla. Carla is een 10-jarige draversmerrie die dressuurmatig gerden is geweest. Ik heb haar vorig jaar leren springen, en toen (ook met de Carnavaljumping) een eerste parcours met haar gewaagd. Dat ging super. Maar dan heeft ze in mei een peesblessure opgelopen, en heeft ze 6 maanden stilgestaan

In Februari was het jumping, toen hadden we enkele weigeringen. Dus ik verwachtte er niet al te veel van

In de volgende proef hadden we een weigering op de 1, wat ik haar niet kwalijk neem, want een weigering op de 1e ligt vaak aan de ruiter

Maar goed, nu FOTOTIJD!!!

Ik op Carla en daarnaast staat haar eigenaar
Net na de prijsuitreiking:)) Allebei even trots

Weer bij haar baasje
Toen gaven we haar wat snoepjes, omdat ze zo goed gelopen had

Haar mooie hoofdje met haat gewonnen rozetje (2e plaats) Ben er zo trots op!

Nogmaals haar rozet showen, samen op de foto met haar eigenaar

Nogmaals haar hoodje met haar rozetje
Tijdens de (onverwachte

Hier kregen we een dressuurzweep. Maar Kristel wist niet dat ze als de dood is voor zwepen. Arme Carla, ze begon gewoon te rillen van schrik, ik heb ze snel aan mijn moeder laten gevn

Zo dat waren ze allemaal

Op een aantal foto's zal je zien dat haar onderste neusriempje los is, dat was omdat we haar wat snoepjes hadden gegen, zo kon ze het tenminste fatsoendelijk opeten

Groetjes, Esther
PS, volgende jumping wrs actie-foto's! Dan is het normaal gezien in de buitenpaddock!!!