Ik het dagelijks leven ben ik Caroline, 39 jaar, getrouwd, 2 kinderen (bijna 10 en bijna 14), heb 3 paarden, 2 honden en 2 konijntjes.
Ik ben voornamelijk een recreatie-ruiter en vind het ook erg leuk om grondwerk en sinds kort ook circus-kunstjes met mijn paarden te doen.
Verder lees en knutsel ik graag en ben bijna dagelijks ook wel een aantal uur per dag op bokt te vinden

De functie van "bemiddelaar" zit tussen het modteam en de gebruikers in. Als een gebruiker een probleem heeft met 1 of meerdere mods of met een beheerder dan kunnen ze aankloppen bij de bemiddelaar. Hetzelfde geldt overigens ook voor een moderator die problemen heeft met een user hoewel dat meestal afgehandeld zal worden door een andere mod. Het zal dus voornamelijk gaan om gebruikers die niet blij zijn met een mod of een beheerder of Bokt in het algemeen.
Als je een klacht hebt (over een of meer moddies) moet je voor jezelf het volgende duidelijk hebben: wat wil je precies ???
-een beslissing terug draaien
- iets rechtgezet krijgen
- een excuus. etc
Ik persoonlijk ben van mening, dat het nog altijd het beste is bij een probleem met een beheerder/moderator, de betreffende persoon een PBtje te sturen met je klacht over diegene!
Mocht het probleem na een paar PBs niet opgelost te kunnen worden, kunnen jullie mij inschakelen en ga ik met jou overleggen hóe we dit probleem het beste kunnen -gaan- oplossen
Verder ga ik meedenken over het beleid van bokt vanuit het oogpunt van de user gezien!!, dus mochten er grote veranderingen zijn, die je uitgevoerd zou willen zien: PB ze me en ik ga kijken wat we ermee kunnen doen

Hebben jullie nog vragen/opmerkingen over mijn "functie" : stel ze dan hier in het topic, of stuur me een PB !
Verder hoop ik dat jullie mij niet al te vaak nodig zullen hebben

Het betekent dan immers dat het hier allemaal lekker loopt