Naar de dokter geweest ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Naar de dokter geweest ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 13:01

Zo .. hier dan mijn verhaaltje .. Schijnheilig

Al een half jaar ben ik steeds ziek .. moe .. koud .. steeds gedacht, och, dit jaar een beetje een slechte weerstand.. griepje .. vorige week was het dan toch echt mis, heb me nooit zo ziek gevoeld.. even aangekeken, vandaag toch naar de dokter gegaan .. alles verteld, gelijk doorgestuurd voor een bloedonderzoek en een briefje meegekregen voor een afspraak bij de dieetiste (hoe je het ook schrijft Schijnheilig ). Nou .. wij naar het artsenlab gereden om bloed af te nemen.. eerst een hele tijd gewacht (wat een drukte zeg Bloos! ) en toen ik dan .. 3 buisjes bloed afgenomen, gelukkig heb ik geen angst voor naalden o.i.d Knipoog

Ze testen me nu dus op bloedarmoede, suikerziekte en pfeiffer.. ben erg benieuwd wat eruit komt Scheve mond over 2 weken hoor ik pas de uitslag.. omdat vooral die van suikerziekte wat langer duurt .. !

Volgende week vrijdag naar de dieetiste, dit om te kijken of ik wel goed eet, ben namelijk vegetarisch, en ze willen dus kijken of ik wel genoeg van alles binnen krijg, ze moeten trouwens niet proberen me weer aan het vlees te krijgen, dat vertik ik, met vervangende producten gaat het ook PRIMA !

Nou .. mijn verhaaltje dus .. Clown

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:03

ik moet waarschijnlijk binnenkort ook, door tekort aan iets door vegetarisch zijn. Maar ben niet van plan te veranderen Schijnheilig

Ben benieuwd naar je uitslag !

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:04

Nou maar hopen dat ze wat vinden!
Ik denk niet dat de dietiste je gaat verplichten om vlees te eten hoor, als je niet genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt, kan je altijd aanvullende vitamine tabletten nemen.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 13:04

Spetterlover schreef:
ik moet waarschijnlijk binnenkort ook, door tekort aan iets door vegetarisch zijn. Maar ben niet van plan te veranderen Schijnheilig

Ben benieuwd naar je uitslag !


Ben ook heel benieuwd...

Enne, als ik jou was zou ik toch even langs de dokter gaan .. anders zit je ook een half jaar zo Scheve mond

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:04

als je een goede dieetiste heb, zal ze heus wel begrip hebben voor je vegetarische voorkeur. zal ook best een dieet voor hebben, succes

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:05

ik was vegetarisch, maar aangezien ik ook een heleboel andere dingen niet mag , moest ik wl weer vlees eten.

ik hoop voor je dat het niets ernstigs is.
succes Lachen

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 13:10

samantha23 schreef:
Nou maar hopen dat ze wat vinden!
Ik denk niet dat de dietiste je gaat verplichten om vlees te eten hoor, als je niet genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt, kan je altijd aanvullende vitamine tabletten nemen.


Ze KUNNEN je er niet eens toe verplichten, daar hebben ze het recht niet voor..

Aanvullende vitamine tabletten slik ik al .. dagelijks ..

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 13:11

droppie_18 schreef:
als je een goede dieetiste heb, zal ze heus wel begrip hebben voor je vegetarische voorkeur. zal ook best een dieet voor hebben, succes


Ze zal wel moeten Lachen

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 13:11

vamp schreef:
ik was vegetarisch, maar aangezien ik ook een heleboel andere dingen niet mag , moest ik wl weer vlees eten.

ik hoop voor je dat het niets ernstigs is.
succes Lachen


Oei. vervelend zeg.. nouja ik mag verder alles dus dat moet niet zo'n probleem zijn ..

bedankt Lachen

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:13

He, vervelend zeg...

Ik hoop dat er wat uit die bloedonderzokeen rolt

En kom op, een biefstukje op z'n tijd moet toch kunnen Knipoog

(nee hoor, als jij vegetarisch wilt eten moet je dat gewoon blijven doen, maar als je er ziek van wordt dan hoop ik toch dat je beter op je eiwitten gaat letten Lachen

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 13:16

Ellende schreef:
He, vervelend zeg...

Ik hoop dat er wat uit die bloedonderzokeen rolt

En kom op, een biefstukje op z'n tijd moet toch kunnen Knipoog

(nee hoor, als jij vegetarisch wilt eten moet je dat gewoon blijven doen, maar als je er ziek van wordt dan hoop ik toch dat je beter op je eiwitten gaat letten Lachen


Ik zal er inderdaad op moeten letten, maar eerlijk gezegd, ik let er al heel erg op.. dagelijks eet ik noten, groenten, fruit, en tevens producten waar ijzer inzitten (appelstroop ? Schijnheilig )

Ben zelf ook heel benieuwd wat eruit komt .. ben dat steeds ziek zijn nu wel zat Knipoog

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:24

Ik heb wel eens gehoort dat er een stofje in vlees zit dat ze niet kunnen namaken. Als dat mist in je voeding, dat je dan inderdaad ziek wordt.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 13:35

PhiaBink schreef:
Ik heb wel eens gehoort dat er een stofje in vlees zit dat ze niet kunnen namaken. Als dat mist in je voeding, dat je dan inderdaad ziek wordt.


Tegenwoordig kunnen ze het wel maken, vlees kun je vervangen door meerdere andere producten te eten

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:02

Yellowfish"]
[quote="PhiaBink schreef:
Ik heb wel eens gehoort dat er een stofje in vlees zit dat ze niet kunnen namaken. Als dat mist in je voeding, dat je dan inderdaad ziek wordt.


Tegenwoordig kunnen ze het wel maken, vlees kun je vervangen door meerdere andere producten te eten
[/quote]

Ik heb dit nog niet zo lang geleden gehoort. Verward

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 14:12

PhiaBink"]
[quote="Yellowfish"][quote="PhiaBink schreef:
Ik heb wel eens gehoort dat er een stofje in vlees zit dat ze niet kunnen namaken. Als dat mist in je voeding, dat je dan inderdaad ziek wordt.


Tegenwoordig kunnen ze het wel maken, vlees kun je vervangen door meerdere andere producten te eten
[/quote]

Ik heb dit nog niet zo lang geleden gehoort. Verward
[/quote]

Nou .. dit is wat ik heb gehoord ? Verward