Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In Colorado Springs (wat overigens adembenemend mooi is... en in Manitou springs -ligt er tegen aan- hebben ze een heleboel fantastische sieradenwinkeltjes waar ze hele mooie -Indiaanse- sieraden verkopen). Ik vond the garden of the gods in Colorado Springs trouwens zooooo mooi, laat je vader maar veel foto's maken! *Zucht* ik wil ook weer op vakantie... Mijn laarzen komen uit Colorado, die dingen zijn echt fantastisch, zitten zo lekker dat ik er wel mee zou willen slapen. Double H laarzen.
jessiejanes schreef:Jouw ouders gaan een erg stoere reis maken!
Er is een winkelketen in de USA dat heet "Big-R".een soort boerenbond.Hier kan je ook wel wat rijspullen(amerikaans) krijgen.voor echt exclusieve dingen moeten ze toch naar een tackshop.Al google geprobeert op bv tackshop en dan de staat erbij?
Nou ja volgende keer beter. Ik heb nog niet op goolge gekeken maar dat kan ik idd wel een keer doen. Thanks Krista schreef:Als je echt alleen singels wilt, kun je beter de site van professionals choice opzoeken, daar bestellen (en dat scheelt enorm!) en het per fedex hier heen laten sturen.
Succes en vragen? Je weet me te vinden![]()
Krista
Valerie16"]
[quote="vikki schreef:laat je vader maar veel foto's maken! *Zucht* ik wil ook weer op vakantie...

Ach... ooit kom ik er wel weer... maar eerst Griekse eilandjes hoppen met mijn Aussie en dan Texas!