Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stalleke"]
Waat precies word die rit dan gehouden?
[/quote]
Dan gaan we vanuit Geldrop (hebben we de vorige keer ook gedaan)
[quote="Fairie schreef:In mei lijkt me niet zo geslaagde maand.
Ik heb namelijk dan examens en ook al de Bokteling meeting geplant staan
ShiningHorse schreef:Lijkt me super! Woon alleen wel een beetje ver weg... maar als het wel een hele dag wordt - dus een paar uur rijden en dan eventueel nog ergens eten bij een pannekoekenhuis ofzo - lijkt het me wel heel erg gaaf!! Dan kan ik m'n ouders wel overhalen te rijden of kan ik met het OV komen?
Dus wat is ongeveer het idee van zo'n georganiseerde rit en is de beginplaats met de trein te bereiken? Ik kan m'n verzorgpaardje namelijk niet over zo'n afstand meenemen.
Lijkt me wel errug leuk!!
zilverster schreef:Vorig jaar kon ik helaas niet mee.. Heb ik een nieuwe kans
Amable schreef:waarschijnlijk ong. 10 euro pre uur, da's meestal ong de prijs... Evt wil ik wel via het station naar Geldrop rijden, ik krijg ons pap z'n auto wel weer mee dus dan kan ik 5 man meenemen (da's dus excl. mezelf) En dan rij ik wel via station Eindhoven, daar woon ik toch vlakbij en dat scheelt waarschijnlijk voor de meeste weer een overstap.
Solide schreef:Ik
Is er toevallig ook nog iemand die zin heeft om het mee te organiseren? Zodat ik het niet helemaal alleen hoef te doen? En daarbij denk ik dat ik net als vorig jaar weer niet vanuit Geldrop meerijd, maar onderweg opgepikt word. Ik heb namelijk nog steeds geen trailer...![]()
ShiningHorse schreef:Ik wil je op zich wel helpen, maar ik woon niet echt in de buurt (kan daar dus niet ergens langs gaan ofzo van te voren) en heb ook niet echt ervaring hiermee, ken de manege niet enzo... Maar met het helpen bij dingen uitdenken en telefoontjes plegen enzo wil ik je best helpen hoor. Ik hoor het wel!