Vanavond was het rondje instructie zadelmak maken met gert v/d hof ( ?) De wilde voshengst van Ilindra deed mee en dat wilden we best zien! Samen met Joshua, Curly2day en Janneke zijn we plaats gaan nemen op de tribune lekker onder de verwarming.
Al snel kwamen er wat meer bokkers bij ons zitten en zat de hal echt bomvol.
Als eerste was idd de wilde voshengst aan de beurt die liet even zien dat hij heel erg tekeer kon gaan! waarschijnlijk heeft Lia 'm al uren gelongeerd voordat ze foto's maakt die ze op bokt zet want vanavond was hij toch niet zo mak als altijd op de foto's maar de rest verteld de eigenaar zelf wel

Daarna een hengstje die echt wel grappig was, leuk ding volgens mij iets met jackson in de afstamming.
er had 1 keer iemand opgezeten en die ging er hard af en nu deed hij niets anders dan bijten en steigeren.
Iid probeerde hij gert nogal wat op te vreten en ook deze kon flink bokken maar uiteindelijk reed hij binnen 10 min wissels (net als anky!
) en later zelfs een sprongetje.Heel gaaf om te zien.
Vervolgens kwam er een zwartje van Johan hamminga (?) die was heel angstig maar toen hij erop zat begon hij als een idioot van zich af te slaan! Echt niet normaal.
maar ook deze kreeg hij aan de loop en reed er de ene naar de andere wissel uit zo makkelijk!
Na de pauze was er een probleempaard aan de beurt een Jazz afstamming die 14 dagen onder het zadel was maar na een probleempje met afstappen zich niet zo makkelijk meer liet bestijgen of de ruiter af liet stappen.
Hier vond ik persoonlijk niet zo heel erg veel aan.Er hing een slof om die flink erom geknupt was zo erg dat de teugels loshingen.
Dit was tegen het rennen.
Hoewel ik van het eerste onderdeel heel erg onder de indruk was had ik na het 2de gedeelte zoiets dat ik dan toch maar met rust etc aan de gang ging.
maargoed hij is een prof dus hij zal het wel weten he?
kortom leuke avond en leuk dat ik veel mensen weer eens heb gezien!
zo'n paard heeft al genoeg nieuwe indrukken te verwerken en dan ook nog eens al die toeschouwers.
!
.... 
*