Er is plotseling een enorme invasie van liegende pennymeiden, maar geen leuke pennymeiden...
Kijk een beetje pennyverhaaltjes zijn leuk, maar er komen nu steeds meer topics waar geen hol van waar is, opschepperig gedrag over paarden van een meter hoog die 2 meter springen, meisjes die 6 luxe paarden bezitten, hele manege bezitten, op kampioenen mogen rijden etc etc
Paarden worden gestraft, penny krijgt negatieve feedback en ineens is penny penny niet meer, maar een familielid, vriendin,meisje dat ik haat, gaat over iemand anders etc... mn wachtwoord is gekraakt, mn broer deed vervelend blablabla

Ze bezitten 3 of 4 accounts, reageren op zichzelf en roepen vervolgens de ander helemaaaal niet te kennen

Ik heb door dat ik vreselijk argwanend hiervan wordt, bij elk verhaal waarvan ik denk, hmz geschreven door jong mens, kijk ik meteen in profielen, ga op zoek naar onwaarheden.
Soms reageer ik onterecht nogal knullig tegen iemand die dus op dat moment geen penny is maar gewoon een foutje schrijft of echt iets niet weet/ fouten maakt omdat het een beginnend paardenpersoon is.
Echt leuk is dit niet, ik vind de sfeer echt ziekelijk aan het worden nu.
Een fantasierijke lieve penny op z'n tijd die verteld een hengst gevonden te hebben en nu in dr schuur te hebben is wel leuk, maar die scheldende,overmatig smiliegebruikende koters begin ik echt kotsmisselijk van te worden.

Je kan geen topic meer aanklikken of er staat achterlijk gebazel in.

Ben ik de enige of denken meer er zo over ?