Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ook met de draf liep ze veeeel beter dan wanneer we met blote voeten buiten waren.
Vippie schreef:gebruik je zoekfunctie, ik ga mn verhaal niet voor de 40e keer neerzetten.... zoek op hoefschoen of een van de merken en er gaat een wereld voor je open

Poohbeer"]
[quote="Vippie schreef:gebruik je zoekfunctie, ik ga mn verhaal niet voor de 40e keer neerzetten.... zoek op hoefschoen of een van de merken en er gaat een wereld voor je open
) door de bovenrand van de schoenen. De plekjes zijn nu weer genezen en ik ga het nu toch even rustig proberen op te bouwen, ondanks dat Guinness nergens last van lijkt te hebben. De schoenen kosten € 130,- per paar, je krijgt er een soort van sokken bij geleverd, reserve schroefjes en reserve sluiting. Schoenen zien er heel degelijk uit vind ik. 
over de Easy Boots. Wel lijkt het een probleem dat ze toch tijdens de rit uitgaan , maar dat lijkt afhankelijk van de vorm van de hoef. Vrijwel alle hoefschoenen zijn gemaakt voor brede hoeven. Dus meer breedte dan lengte.
(ik bedenk altijd de meest akelige scenario's
)

) en dat vond ik niet meer acceptabel om haar mee rond te laten lopen.
) keek , dat er die dag nieuwe schoentjes op stonden !!!!!