Helaas waren we pas tegen de avond op stal, dus ik heb de foto's behoorlijk lichter moeten maken om ze zichtbaar te krijgen. Er wordt nog druk gewerkt om de stal op tijd af te krijgen en er hangen nog niet overal lampen.
Maar het geeft wel een aardige indruk van het geheel.
Dit is het complex van buitenaf gezien. De linkerdeuren geven toegang tot de stallen. Het rechter gebouw bevat de binnenbak.

Als je binnenkomt sta je meteen in de stalgang. Deze bestaat uit 2 rijen van elk 6 boxen met de afmetingen 3,75 x 3,85. Behoorlijk ruim, dus.
De ruimte die je recht vooruit ziet gaat als opslagruimte dienen voor zaagsel, kruiwagens en gereedschap.

Hier een foto van 1 van de boxen.

Achter de rechter rij boxen ligt de binnenbak over de gehele lengte van het complex. Afmeting is ong. 18 x 38m (paard dat erin staat is niet van mij, hoor

Naast de binnenbak bevindt zich een ruimte met 3 poetsplaatsen, waarvan 1tje nog tot spuitplaats wordt omgebouwd. Op de foto's zie je meteen ook de hoefsmid aan het werk.

De openstaande deur op de tweede foto geeft toegang tot de zadelkamer. Nog onzichtbaar op de foto's bevindt zich een ruimte die als koffiekamer gaat dienen. Hier wordt nog een toilet in gebouwd.
Omdat deze 2 ruimtes nog volop in aanbouw zijn, heb ik hiervan nog geen foto's gemaakt.
De mensen en dieren die op de foto's te zien zijn, zijn de huidige huurders van enkele van de boxen en hun paarden. Zij vertrekken over enkele weken naar een andere stal, deze is op dit moment nog niet gereed voor gebruik.
Per 1 april krijg ik de sleutel en kan ik mij zelfstandig ondernemer noemen. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn complexje vinden!