Vandaag was dan de grote dag.... Sandra moest met K.Sweden kampioenschappen rijden. Het losrijden was echt niets hele kleine binnenbak en in de buitenbak was het zwaar. Ondanks dat ging het losrijden wel aardig hij liep best goed. In de proef ging er echt van alles fout hij vond de muurschildering ineens wel heeeeeeel eng!! Ook Second Edition en Pleasure vonden het heel eng Second ging ook nog eens leuk stijl omhoog (was het een bokker die net ff patat ging bestellen
)! Met 3 paarden ging het dus mis en dat was ook wel te zien aan het aantal punten Sandra had 150 punten
Jeroen weet ik niet maar inidergeval geen 'winst' (kan niet bij de regio duh)!!! Deze wedstrijd vergeten we maar even
Hoe ging het bij de andere bokkers???Heb trouwens niemand gezien
In de L1 was dat dan he. Zeker omdat ik pas twee dagen van tevoren te horen had gekregen dat ik mocht starten en ik was dus als laatste geplaatst. 11e van de 24, wauw dat klinkt best goed.
Nou was dat ook niet zo moeilijk, want het was een nogal kleine doorgang...maar toch, dat had ik weer! was wel errug komisch, want ik bleef een beetje hangen, en Ragne stapte door, dus lag ik achterover eenbeetje lenig te zijn, whahaha

. Daar hebben ze ook twee rijhallen. Stel je voor dat het echt rotweer was geweest, zoals we dat de afgelopen winter vaak genoeg gehad hebben, dan kun je iig droog losrijden. En die deur van die bak is best wel link idd. Als je paard schrikt en zijn hoofd omhoog gooit .... ai, dat wil je niet weten