een aantal hier van bokt wisten dat ik voor een moeilijke keuze stond.
of Dancer, mijn schat die ik zelf heb ingereden en in 1 jaar M startgerechtigd heb gekregen
of Boas, een pony die ook nog ver kan komen en die ik nu zo'n 3/4 maanden op wedstrijden reed
na veel vergelijken, nadenken en ontieglijk veel slapeloze nachten heb ik vorige week mijn keus gemaakt.
hoe moeilijk het ook gaat worden om mijn kleine 'baby' weg te doen, ik heb toch gekozen voor Boas. Qua uitdaging in de sport, omdat ik nu in volle ringen rij, omdat ik tegen mijn eigen leeftijdsgenootjes start dan.
Boas is een D, dus meer mogelijkheden
Dancer is een C, waardoor je geen/weinig concurrentie hebt enz..
Gister les gehad op de ponyclub met Boas, mijn ena-laatste les voor mijn Gelderse Kampioenschappen...hij loopt best fijn, kheb dr veel zin in.
daarna Dancer nog gereden, en ze gedroeg zich waarempel als een M pony.. mijn kleine kleuter

Toen de pony's weer lekker op stal stonden, heeft Rene (eigenaar pony's)( mij ff apart genomen om te vertellen dat hij Dancer al verkocht had. waarheen?? juist..naar de mensen die haar een maand of 2 terug ook al zo graag wilden hebbe. toen was ik echter nog niet zover om afscheid van dr te nemen...toch gek dat je zoiets 2 maanden later wel kunt doen...
Dancie gaat nu dus naar Friesland.
Ik hoop dat ze het goed krijgt bij haat nieuwe baasje, misschien zie ik dr nog wel eens terug..
Dancer, bedankt voor alles wat wij van elkaar geleerd hebben. Dips, maar ook supertijden en wedstrijden. Caprillikampioen 2003/2004, Reserve clubkampioen 2003/2004, kringkampioen 2003 indoor klasse L1, een 4e plek op de daarop volgende Gelderse..
meerdere keren reden we voor het verenigingskampioenschap.....
en nu, als afsluiting, gaan we 28/29 februari onze eerste keer M1 starten..
Ik zal haar nooit vergeten *krijg het nu moeilijk, dus ik stop want ik zit op school..*
Shanna