Mijn tante heeft een vriendin, en die vrouw kan door naar foto's te kijken sommige dingen voelen wat betrekking heeft tot die gene die op de foto staat. ( zo wat een zin

Nou ben ik zelf niet zo'n zweverig type, maar zei dat ze dan van mij wel eens naar foto's van Bas mocht koekeloeren, kijken wat ze eruit kreeg.
Ik verwachtte er verder niets van, verdiep me niet in de soort dingen en geloof er ook niet in.
Toch ben ik vanavond een beetje boel verbaasd.
Ik werd gebeld door mn tante en die zei dat haar vriendin pijn voelde bij haar linkeroor, en ze kreeg heel erg dorst.
Dat zou dus betekenen dat Bas pijn heeft in zijn linkeroor en dat hij niet genoeg drinkt.
Ik stond compleet paf, hoe kon zij dat nou weten, dat verklaart waarom Bas zo idioot doet als ik aan zijn linkeroor kom.
Toen ik hem net had mocht ik hem helemaal niet aan zijn oren komen, nu mag ik zijn rechteroor helemaal beetpakken en daar kan ik gewoon aan zitten ( via de voorkant, achterkant vind hij niet leuk )
Maar het was me al opgevallen dat hij bij zijn linkeroor veel hysterischer deed, springen,hangen, steigeren, kop hard wegtrekken.
Ik mag aan dat oortje nog steeds niet komen.
Maar ik was de enige die dat wist,heb dat verder niemand verteld en helemaal niets van te voren aan mn tante verteld.
Die vrouw kent Bas helemaal niet, dit was de eerste keer dat ze hem zag op de foto dus, ze heeft ook helemaal niets met paarden.
Ik vind het echt heel raar, is het toeval of is het meer ?
Van die dorst weet ik niet, Bas heeft een automatisch drinkbakje dus ik weet niet hoeveel hij drinkt.
Maar van dat oor sta ik echt paf, hij geeft mij dus duidelijk aan dat er iets is met zijn oor en zij zegt dat hij pijn in zijn linkeroor heeft...
Ik vind dit echt heel maf hoor, ik geloof helemaal niet in dit soort dingen maar hier kan ik niet bij