Het stelde nog steeds niet veel voor, maar het is haar wel gelukt (al dan niet bewust). Ik was haar lekker aan het instappen met lange teugel.....heel ontspannen. Toen kwam er ineens een bus met een heeeele vreemde aanhangwagen en apparaat van de planeet Mars (vond Cheyenne
) erop in zijn achteruit de bak langs gereden...ik zag Yennie al loeren, maar ze reageert nooit op aanhangers of auto's of vrachtwagens......dus ik zat niet op te letten. En JAHOOR, natuurlijk besloot Cheyenne ditmaal wel te schrikken.....het apparaat kwam immers van MARS
Dus in 1 klap nam ze 5 olifantensprongen opzij in een zeer scherpe wending ook nog.....dus ik hing ergens in de lucht opzij ter hoogte van het zadel.....ik zat nog te bedenken hoe ik in godsnaam mijn reet weer in dat zadel terug kon krijgen, maar ik zag het zadel steeds verder van mij verwijderd raken
.....helaas....geen weg terug en ik belandde in het zand.....
( de grond was er erg snel....LEVE het kleine paard!!!)Cheyenne rende keihard door naar het hek waar notabene de aanhanger stond (!!!!)
en ik krabbelde op, geen pijn, en erachteraan. De man met de aanhanger zwaaide nog even vrolijk en ik ben lachend weer opgestapt en heb daarna eigenlijk hartstikke lekker gereden! Cheyenne liep keurig!!!Ik wilde dit toch even met jullie delen
Doeiiii

Voor je het weet hap ik ook in het zand. Dus zorg maar dat je blijft zitten woensdag, anders heeft het dametje weer een nieuw spelletje gevonden.

, ik heb onze bakgrond ook al enkele malen van dichtbij gezien 

Ach ja, weet nu hoe gecoupeerde honden zich voelen.