Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik heb soms ook problemen met uittrekken maar dan is het bij mij vaak zo dat Miro bekapt moet worden, de schoenen groeien niet mee dus ik moet Miro's hoeven wel op "maat" houden zeg maar... Ik heb niet echt een oplossing verder, ik weet hoe rot het is als ze niet uitgaan
Je moet echt je duim proberen aan de achterkant van de schoen tussen het rubber en de hoef te krijgen en dan de schoen uitduwen 
pmarena schreef:Smit in Rijssen was niet echt een optie , had het wel graag willen proberen...zijn jouw schoentjes van hem afkomstig toevallig ?
.

Die was een keer bij Smit langs geweest, en daarna heel enthousiast over de schoenen. Ik had er ondertussen op bokt ook over gelezen en ik zou de eerstvolgende keer dat hij weer eens vragen wat hij ervan vond. Maar toen hij er weer was kreeg ik de kans niet eens, want hij begon meteen zelf in geuren en kleuren te vertellen over de schoenen, dat het hem een ideale oplossing leek voor rinkja haar ijzerprobleem. Nou ja, dat had ik zelf dus ook bedacht, dus we besloten dat we het zouden proberen. Rinkja was zijn proefkonijn.
Hij had een dagje meegelopen met Smit, en wist zelf wel hoe de afdrukken gemaakt moesten worden enzo, dus heeft hij dat gedaan. Scheelde ons weer een reis naar Rijssen.
Maar hij heeft nog steeds niet terug gebeld, dus ik zal dat andere nummer maar eens bellen. Symbeami schreef:Welke hoefschoenen zijn het?
Bij de easy boots moet je er een platte schroevedraaier tussen steken aan de zijkant en dan voorzichtig een beetje heen en weer schuiven.
Maar als ik dat zo lees zijn het geen easy boots, ik kreeg ze nl. vrij makkelijk aan met behulp van de strap.
Lindy schreef:Hij had een dagje meegelopen met Smit, en wist zelf wel hoe de afdrukken gemaakt moesten worden enzo, dus heeft hij dat gedaan. Scheelde ons weer een reis naar Rijssen.![]()
Die heeft de schoenen uiteindelijk uit gekregen.
Als m'n hoefsmid terug belt vraag ik wel even of het vaker zo moeilijk gaat, of dat ze echt nog gewoon soepeler moeten worden.