zaterdag liep hij relaxter en beheerster, maar had ik erg weinig punten
zondag, toen zijn de foto's gemaakt, was hij heel gespannen&kijkerig en was ik 5e met 149 punten
maar ondanks dat ie alles eng vond is ie niet gaan rennen of van de hoefslag afgesprongen(zoals 2 weken terug)
al met al was ik best tevreden hij heeft hiervoor 2 weken lopen staken, en nu 2 dagen redelijk braaf op wedstrijd zn rondjes gelopen
ik rij trouwens M2(al zie je dat nu ff niet zo

halthouden en achterwaarts(hij vertikte het, met moeite de 5 pasjes er toch uitgekregen, maar dat duurde dus veel te lang)
door het geklier met achterwaarts gaan mislukte de schouderbinnenwaarts helaas ook
dan door een S van hand veranderen

travers, hij deed het!op zn moeilijke kant zelfs!
wending om de achterhand naar rechts
wending om de achterhand naar links(ging slecht terwijl dit normaal zn beste kant is)
middenstap
gewone stap, alvast beetje voorbereiden op de linkergalop bij A
beetje verzet
nog een beetje meer verzet, maar geen gestaak, hij bleef lopen
2e helft van de gebroken lijn in contra galop
middengalop, beetje uit elkaar gevallen helaas
halthouden en groeten
en thuis ff een stapritje op mn pony gemaakt
pony wilde niet stilstaan
pony ziet iets

ik ben altijd blij als ik op mn pony zit(heb al 2x advies afmaken gehad, ivm spat, HKO en nu verdergaande spat, over 3 weken krijgt ze een behandeling met Tildren in de hoop dat ze weer helemaal goed gaat lopen, maar gewoon stapritjes kan ze nog met gemak)
Destiny en Quentin schelen bijna 20 cm, maar dat zou je eigenlijk zo niet zeggen. Vind Quentin eigenlijk jammergenoeg net wat te iel voor het mooie, en desje is een beetje dik