behandelen met magneetveldtherapie, wie van jullie heeft hiermee ervaring of kan er meer over vertellen? Van wat ik begrepen heb stimuleert het het zelfgenezend vermogen van het paard ?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
behandelen met magneetveldtherapie, wie van jullie heeft hiermee ervaring of kan er meer over vertellen? Van wat ik begrepen heb stimuleert het het zelfgenezend vermogen van het paard ??
hij is voor geopereerd en nu heeft hij achter een vers scheurtje in de kogel
echt waardeloos, ik voel met je mee
het is om moedeloos van te worden. Ik heb geen ervaring met magneetveldtherapie; je kunt wel van die magneet-achtige strijklappen kopen bij de paardendrogist, klinkt handig
Veel sterkte, overigens geef ik Loky Nervelet van VSM om zich een beetje rustig te houden en dat lijkt toch wel beter te gaan nu......zoals ik 't begrepen heb zijn zowel de korrels (vetranquil) en Sedelin uit de handel dus misschien is dat een alternatief om 'm rustig te houden..... Simmie schreef:Ik heb zelf vorig jaar de Minipuls aangeschaft toen mijn paard een peesblessure had. Minstens een half uur per dag zegt de gebruiksaanwijzing en het aantal pulsen p.m. kun je instellen. Op de laagste stand beginnen en dan langzaam opbouwen. Bij mijn ene paard is de blessure wel geheel genezen en bij mijn andere paard niet.
Je hoeft de minipulse niet vast te houden. Er zitten twee klittenbanden om en als je dat ding goed bevestigd kun je het zonder vasthouden laten zitten!
Pascha"]
[quote="Simmie schreef:Ik heb zelf vorig jaar de Minipuls aangeschaft toen mijn paard een peesblessure had. Minstens een half uur per dag zegt de gebruiksaanwijzing en het aantal pulsen p.m. kun je instellen. Op de laagste stand beginnen en dan langzaam opbouwen. Bij mijn ene paard is de blessure wel geheel genezen en bij mijn andere paard niet.
Je hoeft de minipulse niet vast te houden. Er zitten twee klittenbanden om en als je dat ding goed bevestigd kun je het zonder vasthouden laten zitten!

Pascha"]
[quote="Simmie schreef:Ik heb zelf vorig jaar de Minipuls aangeschaft toen mijn paard een peesblessure had. Minstens een half uur per dag zegt de gebruiksaanwijzing en het aantal pulsen p.m. kun je instellen. Op de laagste stand beginnen en dan langzaam opbouwen. Bij mijn ene paard is de blessure wel geheel genezen en bij mijn andere paard niet.
) zich ook bewust is van het feit dat jouw paard op Non-Aktief staat. Hij is namelijk erg Gul
Zelf geef ik Loky nu nagenoeg niks; een klein handje brok zodat ie zich niet overgeslagen voelt maar meer voor de 'schijn' dan dat hij werkelijk iets krijgt. Dat helpt ook erg mee....... 
Dus het leek me niet verstandig om hem met klitteband vast te maken, straks gaat hij erop staan!!!