Leeftijd op paspoort: 10
Echte leeftijd: onbekend (geschat tussen de 7 en 15 jaar)
Stokmaat: ongeveer 1,53
Ras: Connemara
Karakter: Lief, stoer en volgzaam
Sinds Rosie bij mij is hebben we vele leuke maar ook minder leuke dingen gehad.
Zie mijn vorige topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1865626&view=unread#unread
Toen in november gingen we nog de goede kant op. Alleen later ging het steeds meer bergafwaarts. Ze wilde gewoon niet meer lopen, wat ze uitte in stilstaan, steigeren of over het hek heen springen

Daarom besloten om Rosie eens goed te onderzoeken. Er is een dierenarts langs gekomen om een thermografie te doen. Hieruit bleek dat Rosie helemaal vast zat.
Het beste leek training met schoflift en gedragenheid, omdat Rosie erg graag op de voorhand loopt.
Vanaf daar zijn we begonnen met lessen bij Patrick Molenaar in lessen aan de dubbele lijnen dit was op aanraden van de dierenarts.
Na drie weken lessen en trainen in de roundpen kwam de osteopaat. Zij was al tevreden en gaf de "go" om nog één les aan de dubbele lijnen te doen en dan weer het werk onder het zadel weer op te pakken.
Nu zijn we nog niet aan het rijden, maar ik weet zeker dat ze er "bijna" klaar voor is.

Ik zal jullie niet langer meer ophouden met mijn geklets: hierbij de foto's.
Vandaag had mijn verzorgster les, wat voor mij een hele mooie kans was om zelf even foto's te schieten.

In deze korte tijd ben ik heel blij met het resultaat. We hebben samen nog veel te leren, maar ik ben al blij waar we nu zijn.

Een reactie zou leuk zijn.