- ik wil nl. een arabiertje
, maar mijn ouders vinden het niks.... hebben jullie wat ( positieve ) info over arabiertjes? dan kan ik mijn ouders overhalen!! heel erg bedankt in elk geval!!!
wie kan mij helpen
?kusz Moi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar mijn ouders vinden het niks.... hebben jullie wat ( positieve ) info over arabiertjes? dan kan ik mijn ouders overhalen!! heel erg bedankt in elk geval!!!
wie kan mij helpen
?
miekelover schreef:hier wat psitieve dingen over een arabier.
Het zijn lieve en vertrouwbaar paarde. De meeste mensen denk dat een arabiern heel vurig is maar dat valt reuzen mee. Ik heb er 1 ingereden niet eens problemen gehad. Ze zijn veelzijdig. als je ze eenmaal kent gaan ze door het lint voor je.
... ze mogen wel voor me door het vuur gaan...
(Ik neem aan dat je dat bedoelde...hihi) Giwa schreef:Denk erom, mensen denken dat ze een arabier bezitten, maar een arabier bezit de mens....
Dit vind ik een beetje te ver gaan! Ik bezit er, volgens het eigendomsrecht, 4, maar het zijn meer mijn vrienden en geef ze een zo mooi mogelijk leven. Maar ze zullen er voor ook iets terug moeten doen en dat is werken en laten ze dat nu met veel plezier willen doen!!