[FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

[FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-15 13:06

Hoi iedereen :D

Nu ik mijn laatste shoot van het jaar heb gehad leek het me tijd om ook weer eens een jaaroverzichtje te maken! Ik gooi het niet op volgorde, maar gewoon lekker door elkaar! :)

Dit jaar was echt een heel bijzonder jaar. Ik heb nog nooit zo veel gereisd, nog nooit zoveel gave dingen gedaan, nog nooit zulke kansen gekregen, en nog nooit zo keihard mezelf tegen gekomen.
Dit jaar was geweldig, maar soms was het een beetje teveel, naast mijn fulltime studie, paard, vriend, sport en sociale leven. In september ben ik na mijn vakantie een beetje onderuit gegaan. Werk en privé liepen zo door elkaar, dat ik het niet meer kon overzien.

Vanaf januari zit ik een half jaar in Zweden voor een minor journalistiek en design, en hier wil ik even rustig bekijken hoe ik het wil aanpakken volgend jaar. Want stoppen of rustiger aan doen, no way :D

Joolz Tailor collectie voor Joolz
Begin dit jaar liep ik stage bij het kinderwagen bedrijf Joolz als DTP'er. Daar kwamen ze er al snel achter dat ik fotografeerde, en zodoende mocht ik de nieuwe Joolz tailor collectie fotograferen met mommy-blogger Shirley en haar zoontje Skyler! Een geweldige ervaring :D

Afbeelding


Paarden

Het was dit jaar wat rustiger wat paardenshoots betreft. Ik heb me meer gefocust op conceptuele shoots als het om paarden gaat, en 'standaard' shoots zijn wat meer naar de achtergrond geschoven. Toch blijf ik het heel leuk vinden om te doen!

Afbeelding

Afbeelding

Mijn eerste bruiloft!

Spanneeeend, mijn eerste echte bruiloft! Ik fotografeerde als second shooter bij Raisa Zwart. Ik wil bruiloften graag gaan oppakken vanaf 2017, dus volgende zomer wil ik nog een paar keer mee lopen, kijken waar ik nog moet bijleren (en eventueel bijkopen :+ ) en dan gaat het echt gebeuren :D

Afbeelding

Fashion voor J'Adore Kaftan

Ik heb dit jaar twee keer voor J'Adore Kaftan mogen shooten! En beide keren met inmiddels bijna vast model Daisy :D
De eerste keer was op het strand, samen met haar paard Miralda. Ik kon weer helemaal los :D

Afbeelding

Afbeelding

De tweede shoot was zo mogelijk nóg gaver, we vervagen Miralda namelijk door... Een olifant :') Kan gewoon!

Afbeelding

Families

Naast olifanten zette ik ook 'gewoon' wat families en stelletjes op de foto!

Afbeelding

Afbeelding

Reizen

Dit jaar maakte ik wel 4 geweldige reizen. Ik ging in februari naar Curacao, in Juni naar IJsland, in juli naar Parijs, en in Oktober naar New York. Mijn camera was natuurlijk aan me vast geplakt bij al deze reizen :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kindjes

Ik heb gemerkt dat ik kinderen toch wel echt heel erg leuk vind om op vast te leggen. Dat heb ik dan ook genoeg gedaan dit jaar! Ik organiseerde zelf een fotomeeting in Beeckesteijn en schoot af en toe wat mee tijdens de workshops die ik gaf.

Afbeelding

Boudoir shoot

Begin dit jaar deed ik iets heel erg spannends, ik had een boudoir shoot. Ik wilde dat al heel lang eens uitwerken en toen kwam Emma naar me toe met dit idee. We hebben al vaker samen gewerkt, en het is altijd heel gezellig, dus samen durfde we het aan :D In haar kamer hebben we de hele middag gelachen, gegeten en geshoot!

Afbeelding

High Fashion
En dan als laatste, een hele gave fotomeeting waar Jis, van Bokt, zelf jurken voor in elkaar geknutseld had! Mijn eerste poging tot high fashion.

Afbeelding

En dat was 2015 alweer! Het is voorbij gevlogen. Ik ga 2016 in met weer hele gave vooruitzichten. Een half jaar Zweden waarin ik hoop het noorderlicht vast te leggen, we gaan naar Lapland, ik ga een reis maken naar Sri Lanka, en verder heb ik alles nog lekker open staan. Ik ben heel benieuwd wat 2016 me gaat brengen!
Laatst bijgewerkt door Marit op 30-11-15 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt




kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: [FOTO] MHIlariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:10

WAUW. <3 Meer kan ik gewoon niet uitbrengen, wát een geweldige foto's maak jij! _/-\o_

Jespri

Berichten: 9628
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:13

Wat maak jij toch prachtige foto's! Al jouw foto's stralen zoveel professionaliteit en creativiteit uit.
Ben heel benieuwd wat voor gave dingen je gaat doen in 2016! Vooral blijven posten. :D

Alles wat je aandacht geeft groeit - Aristoteles

SSDesign

Berichten: 12698
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Uden

Re: [FOTO] MHIlariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:22

Wauw Marit, wat een geweldig topic! Je foto's zijn zo ontzettend mooi, zo ontzettend gaaf. Keer op keer weer. Ik wens je heel veel plezier in Zweden! :)

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: [FOTO] MHIlariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:29

Geniet elke keer weer van het zien van jou foto's! Heel veel plezier in Zweden en ik kijk nu al uit naar je foto's volgend jaar! :D

Jouw Western fotograaf binnen en buiten de showring
Volg mij op instagram: Yessica de Reus Fotografie

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:31

Prachtige foto's heb je dit jaar gemaakt.
Leuk dat je ook trouwfotografie erbij gaat doen. Lijkt mij ook enig om te doen, maar wel spannend.

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-15 13:33

Nou zeg, wat lief al *\o/*

mbkaatje schreef:
Prachtige foto's heb je dit jaar gemaakt.
Leuk dat je ook trouwfotografie erbij gaat doen. Lijkt mij ook enig om te doen, maar wel spannend.


Ja dood eng vind ik het :') Daarom wil ik in 2016 toch nog een paar keer mee lopen. Nu was ik de hele tijd aan het stressen met lenzen wisselen etc en dat moet je dan natuurlijk niet hebben :+


Sicayes schreef:
Geniet elke keer weer van het zien van jou foto's! Heel veel plezier in Zweden en ik kijk nu al uit naar je foto's volgend jaar! :D


Dankjewel, gaat lukken hoop ik :D

SSDesign schreef:
Wauw Marit, wat een geweldig topic! Je foto's zijn zo ontzettend mooi, zo ontzettend gaaf. Keer op keer weer. Ik wens je heel veel plezier in Zweden! :)

Dankjewel :D


Jespri schreef:
Wat maak jij toch prachtige foto's! Al jouw foto's stralen zoveel professionaliteit en creativiteit uit.
Ben heel benieuwd wat voor gave dingen je gaat doen in 2016! Vooral blijven posten. :D


Wauw, dankjewel! Ik blijf zeker posten, ik weet nog niet hoe veel ik kan fotograferen in Zweden maar ik wil sowieso blijven bloggen!

kirsten4 schreef:
WAUW. <3 Meer kan ik gewoon niet uitbrengen, wát een geweldige foto's maak jij! _/-\o_

Dankjewel :D :D



xBVN

Berichten: 1033
Geregistreerd: 30-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:00

Ik blijf fan :D
Vind die serie met Daisy op het strand er echt uitspringen, alles klopt <3


Loontje_

Berichten: 1760
Geregistreerd: 07-07-05
Woonplaats: de Wijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 15:35

Super gaaf overzicht Marit!
Zo veel verschillende shoots en toch zo in je eigen stijl, knap hoor!
Die twee foto's van die kindjes vind ik toch ook wel erg mooi <3

.ღ. Mijn Facebook Pagina :) http://www.facebook.com/LioneBakkerPhotography .ღ.

magda_90
Berichten: 32269
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 15:51

Prachtig gedaan wederom. :j

Anoniem

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 16:13

Alweer geweldig werk van je dit jaar Marit.
Een dikke pluim voor jou, top! _/-\o_

Marjo

Berichten: 37150
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 17:09

Ontzettend gave platen! Ik ben vooral retejaloers op de olifant fotos!!

Hannemarie

Berichten: 3210
Geregistreerd: 19-04-09
Woonplaats: Genemuiden

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 18:21

ik vind jouw stijl echt fantastisch! Heel erg mooi!

♥♥♥




sinds 3 november 2010 21:15 bij de shethouders

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 18:29

En door je topic ben ik weer eens je blog gaan lezen en je video's gaan bekijken terwijl ik eigenlijk voor school bezig moet zijn O:)

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-15 19:34

kirsten4 schreef:
En door je topic ben ik weer eens je blog gaan lezen en je video's gaan bekijken terwijl ik eigenlijk voor school bezig moet zijn O:)


Haha soggen op mijn blog kan ik alleen maar aanmoedigen }:)

Hannemarie schreef:
ik vind jouw stijl echt fantastisch! Heel erg mooi!

Marjoow schreef:
Ontzettend gave platen! Ik ben vooral retejaloers op de olifant fotos!!

Femke schreef:
Alweer geweldig werk van je dit jaar Marit.
Een dikke pluim voor jou, top! _/-\o_

magda_90 schreef:
Prachtig gedaan wederom. :j

KoudbloedKim schreef:
Prachtig weer. <3


Dankjulliewel! Die olifant was ook echt wel heel bijzonder, had nou nooit verwacht dat ik ooit een olifant zou aansturen! Of een poging doen tot in elk geval :+

Loontje_ schreef:
Super gaaf overzicht Marit!
Zo veel verschillende shoots en toch zo in je eigen stijl, knap hoor!
Die twee foto's van die kindjes vind ik toch ook wel erg mooi <3


Dankjewel, lief! Ja die shoot was ook echt heel erg leuk, alles klopte, de accessoires erbij etc. Wil ik wat weer mee gaan doen volgend jaar!

xBVN schreef:
Ik blijf fan :D
Vind die serie met Daisy op het strand er echt uitspringen, alles klopt <3


Dankjewel! Die shoots worden gewoon altijd gaaf, Daisy regelt het altijd top, haha. Mijn portfolio staat nu wel heel erg bomvol met Daisy en Miralda maar ik kan de verleiding toch elke keer weer niet weerstaan :')



Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 19:56

Jouw foto's zijn ook altijd kunstwerkjes hé :o blijf het heerlijk vinden om naar te kijken! :) keep up the good work ;)

xNavatu

Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:01

Hele gave foto's! Vind het ook tof om te zijn hoeveel verschillende soorten shoots je doet maar toch een herkenbare stijl hebt :))

En ik ben heel jaloers op al je reizen.. Ik baalde echt stiekem dat ik me niet aan had gemeld voor ijsland :+
Veel plezier in Zweden!

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «

Buffelduke
Berichten: 1192
Geregistreerd: 26-09-10

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:50

Wauw prachtig! Ik ben echt zo fan van jouw fotografiestijl! Ik volg je ook op facebook daar komen altijd zulke gave foto's voorbij! Ik heb gelijk je blog in mijn favorieten gezet.

Ik wens je heel veel plezier nog in Zweden en ben enorm benieuwd naar de foto's. En ik ga met XNavatu mee, stiekem ben ik ook een beetje jaloers op al je reizen!

Happy16

Berichten: 4610
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:54

Moooooi <3

Levi <3

Ivonka

Berichten: 4948
Geregistreerd: 11-12-05
Woonplaats: Malden

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:35

Prachtig Marit! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik geniet van jouw foto's, je bewerkingen, je vlogs, blogs en tutorials. Elke foto is een kunstwerkje!!

Geniet van je tijd in Zweden, kom wat tot rust maar hopelijk gaan we ook een beetje werk van je zien als je daar bent O:)

ID PHOTOS.NL Paardenfotografie.

Anoniem

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 23:31

Onwijs gave foto's! Vind het altijd een plezier om naar te kijken! :) heel veel succes in Zweden!

Lynn85

Berichten: 241
Geregistreerd: 12-05-15
Woonplaats: Lommel (BE)

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 12:09

Wat een sfeervolle foto's!
Blij dat ik op bokt ben gesukkeld en jou zo ben tegen gekomen. Ook blij met de workshop die ik bij je gedaan heb.
Succes in Zweden! Zo'n prachtig land <3

_Bitje_

Berichten: 12032
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Leeuwarden!!

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 19:41

Een groot voorbeeld voor de meeste hier gok ik. Originele sfeervolle fotografie! Wauw!
Mag ik vragen wat voor body + lenzen je bezit?

Je bent in ieder geval onwijs goed, beloofd nog wat :D

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-15 20:20

Fantabulouss schreef:
Jouw foto's zijn ook altijd kunstwerkjes hé :o blijf het heerlijk vinden om naar te kijken! :) keep up the good work ;)

Happy16 schreef:
Moooooi <3

Anoniem schreef:
Onwijs gave foto's! Vind het altijd een plezier om naar te kijken! :) heel veel succes in Zweden!

Lynn85 schreef:
Wat een sfeervolle foto's!
Blij dat ik op bokt ben gesukkeld en jou zo ben tegen gekomen. Ook blij met de workshop die ik bij je gedaan heb.
Succes in Zweden! Zo'n prachtig land <3


Dankjewel!

xNavatu schreef:
Hele gave foto's! Vind het ook tof om te zijn hoeveel verschillende soorten shoots je doet maar toch een herkenbare stijl hebt :))

En ik ben heel jaloers op al je reizen.. Ik baalde echt stiekem dat ik me niet aan had gemeld voor ijsland :+
Veel plezier in Zweden!


Jahaaaaa jij had ook echt gave platen in IJsland kunnen maken! Maar ik zou zeggen, als je nog wil, stuur die mannen gewoon een berichtje en verzamel een clubje, die organiseren maar al te graag nog een reis :D Het is echt elke cent waard!!

Maaike_Melis schreef:
Wauw prachtig! Ik ben echt zo fan van jouw fotografiestijl! Ik volg je ook op facebook daar komen altijd zulke gave foto's voorbij! Ik heb gelijk je blog in mijn favorieten gezet.

Ik wens je heel veel plezier nog in Zweden en ben enorm benieuwd naar de foto's. En ik ga met XNavatu mee, stiekem ben ik ook een beetje jaloers op al je reizen!


Leuk dat je ook mijn blog gaat volgen :):) Dankjewel!

Ivonka schreef:
Prachtig Marit! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik geniet van jouw foto's, je bewerkingen, je vlogs, blogs en tutorials. Elke foto is een kunstwerkje!!

Geniet van je tijd in Zweden, kom wat tot rust maar hopelijk gaan we ook een beetje werk van je zien als je daar bent O:)


Zeker weten hoor, ik zal het toch niet kunnen laten, haha. Ik hoop op het noorderlicht natuurlijk, maar wil ook weer wat focussen op sterrenfotografie, en natuurlijk gewoon gave landschappen. Wie weet nog een concept uitwerken met jurkjes ofzo, Yvette van yvette baur fotografie komt ook nog langs en die is daar ook altijd wel voor in :D

_Bitje_ schreef:
Een groot voorbeeld voor de meeste hier gok ik. Originele sfeervolle fotografie! Wauw!
Mag ik vragen wat voor body + lenzen je bezit?

Je bent in ieder geval onwijs goed, beloofd nog wat :D


Dankjewel :) Mijn apparatuur:
BODY: Canon EOS 650D, Canon EOS 6D
LENZEN: Canon EF 18-55mm: F5-5.6 IS,
Sigma 50-500/4.5-6.3,
Canon 70-200 f2.8 IS USM,
Canon 50mm f1.8
Canon 17-40mm f/4.0 L USM
FILTERS: HOYA filter set ND en ND-grad
EXTRA: Solliger Tussenringen Set
STATIEF: Star 9 tripod, Redged monopod, Hama Traveller Compact Pro




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers