Bij aankomst eerst in de kantine kennis gemaakt en wat gedronken. We kregen het een en ander uitgelegd en moesten sieraden etc inleveren. We kregen een rood jasje, zodat er geen kleding aan een knop en dergelijke bleef hangen. Toen naar de paarden. Ik kreeg een valkbonte merrie toegewezen (met aalstreep
). Coliga, een kwpnxquarter (van Ramon).Arthur gaf les en Ramon hielp een beetje mee her en der en Luuk reed mee met Smokey. Drie future guys dus met 4 beginners
Twee meiden (mijn leeftijd ongeveer), een jongen van 14 en ik. Arnd Bronckhorst en nog iemand maakten continu foto's, op de genanste momenten hahaVoelde me af en toe echt een klungel
Maar over het algemeen ging het goed, ze vonden dat we het voor beginners echt goed deden. De een had wat meer moeite met dit en de ander wat meer met dat etc... Ik had wat moeite met het afzetten als je vanaf de grond terug op je paard sprong, voelde mn kuit op dat moment erg goed... (net hersteld van gescheurde kuitspier) en het draaien op het paard ging wat minder soepel 
Maar het hangen ging echt goed! Daar kwam het aan op kracht in benen en armen en daar hadden anderen wat meer moeite mee zag ik. Ook het staan op het paard ging redelijk, ben er alleen afgesprongen ipv weer terug gaan zitten na enkele meters.
Kortom: een geweldige dag en enorm veel gelachen!
*niet de volgende Bit, maar de Bit erna, daar staat t in!*

Want ik wil fotos!!
)

Hij is bang dat ik het met Snowdon allemaal ga uitproberen