Gistermiddag had ik weer les gehad en was Laiser weer erg nat over zijn lijf. (Tja om de een of andere vage reden heeft hij dit jaar meer wintervacht dan voorgaande jaren
)Ik heb wel een wollen zweet deken, maar die heeft geen hals. Dus dat stuk blijft altijd erg lang nat.
Ik had Laiser voor de gein al mijn uitrijdeken om de hals geknoopt, maar dat is natuurlijk geen oplossing. (Al zag het er wel komisch uit
)Dus ik bellen naar de ruitershop of zijn nog zweetdekens met hals hadden. Ja die hadden ze genoeg. Maar toen ik vroeg om maat 215 moest de verkoper toch even in de winkel gaan kijken. Nee helaas wollen dekens met hals waren er niet in 215. Die zouden dan besteld moeten worden en zouden er pas half of eind januari zijn.
Op de vraag of er dan nog dikke fleecezweetdekens met hals in maat 215 waren, kreeg ik gelukkig wel een ja.
Dus ik naar de ruitershop gereden voor een fleecedeken met hals.
Veel keus had ik niet en ook nog maar in één kleur. Namelijk chocoladebruin. Ach ik wilde per se een deken voor mijn jochie hebben, dus zelf chocoladebruin is goed. (Vanavond kan ik eens kijken hoe het staat bij mijn jochie, maar al staat het voor geen meter als het z'n werk maar doet dan ben ik tevreden.
Verder nog een mineralenblok meegenomen, want die was ook weer op.
Tot zo ver geen problemen...
Maar ik kon de verleiding niet weerstaan om even een kijkje te nemen bij de zadels of er toevallig een leuk (qua prijs) vzh-springzadel lag. Ik heb op een paar zadels gezeten.
En daar ging het fout...
Eentje zat wel erg fijn. Maar helaas was de prijs nog iets te hoog om het meteen mee te willen nemen. (Zeker nadat ik vorige maand een andere auto gekocht heb...)
Helaas trapt mijn kerstmannetje er ook niet in en zal het zadel dus voorlopig wel niet in mijn bezit komen
Tenzij er een gulle gevers langs komt deze kerst, maar dat zal wel niet...
(het liefst de hele winkel).