Je kunt je inschrijven (beginners/open) voor:
- - trail
- pleasure
- horsemanship
- reining
Voor de eerste keer is er ook een allround prijs, die kun je winnen als je meedoet met drie of vier onderdelen.
Inschrijfgeld:
- - 6,00 euro per onderdeel
- Administratiekosten: 2,50 euro
- Borg startnummer: 2,50
- - 1 dag = 10 euro
- 2 dagen = 17,50 euro
- Peachtree Western Ranch
Peelven 2
6029 PG Sterksel
Tel: 040-2240027
Fax: 040-2240028
) en hij opent niet de normale grootte (bij mij tenminste), maar ff in Word plakken ofzo, en dan A4-formaat maken.Je kunt je op de dag van de wedstrijd nog inschrijven, zonder extra kosten!!
Meedoen he? Het wordt weer harstikke gezellig!
Heb me gisteren ingeschreven voor alle 4 de onderdelen. Ik ga voor de poedelprijs!!
Ik had me ingeschreven bij de beginners voor de trail - pleasure - horsemanship en de reining. Van Wendy mocht ik "nog niet misschien" bij de beginners starten. Ik moest dus in de open meedoen
Ik had ontzettend de zenuwen hiervoor en kreeg het behoorlijk benauwd. Als eerste onderdeel de trail. Vol zenuwen begonnen, maar yankee deed het keurig netjes. In het vierkant ook afstappen en teugels op de grond. Net als bij toekie liep yank een klein stukje mee. Ik moest daar zo om lachen, dat de zenuwen direct weg waren. Het hek ging hij niet door, maar dat vond ik niet erg. Hij had zijn best gedaan, met als resultaat de eerste plaats
Maar ach, ik heb mezelf eventjes tot orde geroepen (door de zenuwen heen) en ben gaan starten. Yankee liep heel braaf en ging er gelukkig niet vandoor. Ondanks zijn dikke buik maakte hij nog mooie stops. Voor mezelf had ik een super proef neergelegd en was écht tevreden. Bij de prijsuitreiking hoopte ik dat ik tussen de 4e en 6e plaats zou eindigen, maar toen mijn naam niet werd gezegd bij die plaatsen zakte de moed me in de schoenen. Bij de tweede plaats werd mijn naam ook niet omgeroepen, dus ik dacht "jammer dat ik er niet bij zit, maar heb gelukkig een goede gevoel gehad" En ja, toen werden we dus eerste. Mijn ogen werden toen wel een beetje vochtig hoor
...denk dat je de volgende keer geen zenuwen meer heb alhoewel Yankee heeft nu natuurlijk sterallures hahahahahaha
wat ben ik trots
De rest ging erg lekker, ging bijna onderuit in de snelle cirkel vanwege mn snelheid (hij moest toch snel?!) en erg fijne kleine langzame cirkels, changementen etc ook best, maar ja 3 spins he! pech!