Wij gingen denk ik rond kwartvoor 9 ofzo hier weg(Wij=Nootje,Lianne en ik).En waarom om iets voor half 11 op station Den bosch (Sanne ??O:) Is S`hertogenbosch en Denbosch het zelfde

En daar heb ik eef (Ieteliet) en Sanne(tinne) gebeld waar hun waren sanne haar trein was er bijna en Eva was er al ..

Ondertussen was Lianne een apparaat aan het mollen ofzo waar je kaartjes uitkan pinnen ofzo

Uiteeeindelijk was die sanne er ook is

Daar hebben we kaartjes gekocht en sanne en eva gingen voor 13 jaar naar binnen (was aan hun gedrag ook wel te merken hoor }> )
Naja iig waren we binnen en zijn we lekker gaan shoppen

Sanne had iig een paar hele leuke acties en die kan ik jullie natuurlijk niet ontnemen ..als eerste was ze mij steeds aan het meppen terwijl ik niks deed

Daarna ging ik een halster kopen een kei gaaf halster

Later gingen we dus FRIET eten (sanne 2 broodjes kroket die in 5 minuten weg waren vreetzak he

Gevolg dat iedereen omkeek ik en eef dubbel lachen van het lachen en dat sanne wel erg rood werd

Owja en ze ging ook nog bij een oud vrouwtje bijna in die invalide wagen zitten tja die sanne toch

Maar ach ze bezorgde ons wel veel lol

Verder ben ik erg geslaagd

Alleen hebben wij (sanne,eef en ik ) geen 1 show gezien

Maar we hebben wel wat bokkers gezien en hier bij sorry voor die met die moeilijke naam van de shires

Iniedergeval volgend jaar weer hoor !!
En sanne ik houw van je hoor