Djune is sinds april 2012 dit jaar van mij, maar ik ken en verzorgde haar al vanaf d'r geboorte (15 maart 2011), maar echt niet dat ik haar de eerste week/2 weken aan mocht raken, wat een karaktertje had die dame al vanaf het begin, ik moest haar eerst maar eens bewijzen dat ik niet eng was!

Toen ze eenmaal besloten had dat ik te vertrouwen was zat het wel snor..

Zomer 2012, inmiddels van mij, en ze was nog steeds een knuffel om mee naar bed te nemen..

Wel een knap knuffeldier om mee naar bed te nemen, ookal zeg ik het zelf

We doen gewoon lekker dingetjes voor de lol samen, zoals soms een wandelingetje, eventjes met je pony over het perron, kan gewoon

Alleen afgelopen oktober begon ze bijdehand te doen, ze stond samen met d'r grote zus die ik verzorg en wel wat VD kan en madam begon vanalles na te bootsen.. Achteruit lopen, jambette na doen, nee schudden, op blok, stuiterend volgen...

Om drammen en misbruik te voorkomen op commando gezet, wat ze helemaal geweldig, en ze misbruikte het absoluut niet

Het is iets wat we maar heel af en toe doen, ze staat dan altijd los en biedt zichzelf aan, meer dan dit mag ze voorlopig ook niet van me leren, moet ze eerst wat ouder zijn. Naar mijn mening kunnen dit soort kleine kunstjes absoluut geen kwaad.

Kijk dan hoe wijs en geconcentreerd

Volgen (oortjes waaien altijd naar achter, typisch geconcentreerde blik van haar

En als ik eenmaal begon met schijnbewegingen, had ik geen knuffeldier meer voor in bed, maar een echte karate kid!

Toink toink toink....

En begin december naar het bos gegaan, waar Lauke mijn kuffeldier-getransformeerd-in-teddybeer op de foto heeft gezet!

Samen met m'n beste dinnetje en haar pony Lilly (klein onderkruipseltje is Djunie hier toch

En de mooiste voor het laatst

Voor geen goud, geen miljoen of een Totilas zou ik Djune verkopen/ruilen. Die mag altijd bij mij blijven!