Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
 )                                                         

) prijsklasses hoger.
 ) prijsklasses hoger.
Pinacolada schreef:Ik heb een JC Saphir veelzijdigheidszadel. Ik vind het een super zadel!! Zit geweldig en blijft mooi.

Wij zijn er toen mee terug gegaan naar de ruiyersportwinkel waar we het gekocht hadden. omdat er sprake van garantie was kregen we direct een ander zael mee. Heel fijn natuurlijk, goede service.
   Wij zijn er toen mee terug gegaan naar de ruiyersportwinkel waar we het gekocht hadden. omdat er sprake van garantie was kregen we direct een ander zael mee. Heel fijn natuurlijk, goede service.   
  Dus wij weer terug. Ze gingen contact opnemen met de importeur. Tot op de dag van vandaag hebben we er nooit meer wat van gehoord, jammer. We hebben het bellen ook maar opgegeven, die mensen bleven onbereikbaar.
  Dus wij weer terug. Ze gingen contact opnemen met de importeur. Tot op de dag van vandaag hebben we er nooit meer wat van gehoord, jammer. We hebben het bellen ook maar opgegeven, die mensen bleven onbereikbaar. 

)..
 )..
 Zoals ik hierboven lees, zou niemand van jullie dus het zadel verkopen...dat is mooi pech hebben voor mij dus...
  Zoals ik hierboven lees, zou niemand van jullie dus het zadel verkopen...dat is mooi pech hebben voor mij dus... Maar als jullie iemand weten die zijn of haar JC zadel verkoopt (liefst saphir, 17,5 inch en open kamer) dan hou ik me aanbevolen!
 Maar als jullie iemand weten die zijn of haar JC zadel verkoopt (liefst saphir, 17,5 inch en open kamer) dan hou ik me aanbevolen!