Vandaag was er een clinic bij Rhijnauwen in Bunnik. Ik zou speciaal gaan om weeer 'ns gezellig bij te kletsen met Rhijnauwen, maar omdat ik me een uur in de tijd had vergist was ik een stuk later dan de bedoeling.....

Maar okee, we waren er. Ik kwam uiteraard speciaal naar Mirage kijken, voor het eerst na de verkoop. Ik had d'r zo'n 3 maanden niet gezien door m'n ongeluk en ik moet eerlijk zeggen; het was even slikken (sorry dames, voor m'n gejank......) Maar ja...was best raar en emotioneel nadat ik zoveel heb meegemaakt, maar de verkoop is gebeurd toen ik in het ziekenhuis lag.........dus okee. MAAR marianne, hier wil ik je grote complimenten geven; Mirage zag er toppie uit !

Ik vind jullie ook een geweldige combinatie samen, jullie zien er samen echt heel erg leuk uit passen perfect bij elkaar!!!! Dus bedankt dat je zo'n geweldig nieuw baasje voor haar bent...!!!!!

In de les van Mirage zat ook MarkKH, waarvan Richard m'n vriend ook gelijk wat plaatjes heeft geschoten. De foto's zijn niet heel mooi, te ver en door de rare zon niet echt super, maar okee, het is iets.
Het was gezellig zo met 2 schimmels in bak. Na het schimmel-uurjte was er een friezen uurtje, maar ik werd in beslag genomen door knuffelen met Mirage,dus sorry dames,maar daar heb ik geen foto's van.....ben ook naar huis gegaan.
Maar okee, hier komen ze dan:
Eerst wat foto's van Marianne(Miramar) met MirageGidran:
Marianne was een beetje gespannen...

Deze is helaas bewogen, maar geeft wel een beeld van Marianne d'r kleurensetje

beetje ver weg, maar okee...ik was dan ook de fotograaf niet, maar m'n mannetje...
Gezellig samen stappen
Dan foto's van Mark, een paar
spelen met het licht:
Daar word je moe van zo'n clinic......

Beide combinaties liepen aan het eind beduidend beter dan aan het begin van de clinic, dus Rhijnauwen mag ook weer blijven

Dit waren de fans.......links Tequila die niet op de foto wilde, in de oranje jas is..............

En speciaal voor Tequila, die ik lekker gefopt hebt zodat ze toch nog op de foto kwam.....

Mijn verslagje van vandaag.....: [VvdD] Mirage gezien !!! een traan en een lach....
Nou dat was het weer hoor.......doei doei