Natuurlijk even bij de Grote Vriendelijke Reus Lianne langs, waar Dees gelijk verliefd op werd en haar mee wilde nemen naar huis
(Nee Dees, Lianne is eerst nog lekker even voor mij!!!
En daarna terug naar stal waar ik Aranka nog even zou rijden...
Helaas was de schijfruimte leeg toen ze net goed begon te lopen, maar er zaten toch al een paar hele mooie momenten bij!
Het is echt een super pony!!! Lekker voorwaarts, heel gevoelig en heeft wel een eigen mening dus het gaat niet allemaal vanzelf...
Ze is in de aanleuning op het moment heel erg aan het zoeken.
Dan weer achter de teguel, en veel te diep, dan weer wat hangen en de neus eruit drukken en natuurlijk de fijne momenten...
Het is echt jammer dat ze te koop staat en elk moment weg kan gaan. Anders zou ik haar echt wel uit willen brengen op wedstrijden...
Hier onder een paar foto's... Misschien dat ik later nog een paar van Lianne plaats... (Met Dees Desiree?
)hier dus te diep... Dan duikt ze erachter en moet ik haar echt weer eruit zien te rijden...
een eerste drafje...
Oeps, teugels iets korter Joyce...
En toen was de memory-stick helaas vol... Alleen diegenen die er bij waren kunnen vertellen hoe het verder ging...
We hebben wel heel stoer ons eerste galopje gemaakt, en ze was ontzettend braaf en was heel stoer!!!
Aranka, ik hoop dat ik nog een tijdje plezier van je mag hebben...
En Dees: Ik vond het hel erg gezellig en bedankt voor het helpen sjouwen en het foto's maken!!! Als jij eens hulp nodig hebt, dan zeg je het maar!