foto´s en info van Respect,Dutchboy,Gregor en de Saint

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-01 10:48

hoi wij hebben drie ruinen staan van deze hengsten:
Xandor van Respect,
Nero van Gregor,
Cash van Dutchboy en
Maël van De Saint Urus d´Olympe
van die hengsten zoek ik plaatjes en informatie.
Alvast bedankt!
Groetjes Fenna


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 10:52


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 10:53

http://www.horses.nl/his/
hier al geprobeerd?

Legor&Jacq heeft een nakomeling van gregor, die heeft ook een oproepje gedaan om info te verzamelen over deze hengst.
Misschien dat je met de zoekfunctie dat topic kan ophalen want daar stonden ook wat foto's bij.

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 21:18

weet niemand iets over deze hengsten??
ik zoek foto´s en info van ze!! van Dutchboy heb ik nu info maar geen foto!
groetjes fenna

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 09:26

Respect staat bij De Nieuwe Heuvel in Lunteren, is een voshengst van ca. 1,68m, vier witte benen en een smal blesje. Hij heeft een super karakter en geeft dit ook door aan zijn kinderen.

De vader van Respect is Rubinstein (de bekende duitse dressuurvererver), vader van de moeder is Nurprimus.

Ik heb het paard in werkelijkheid gezien en vond hem super. Heel elegant, maar toch met genoeg bot. Hij is gefokt door dierenarts P. Bleeker uit de Beemster.

Mijn merrie wordt misschien volgend jaar door Respect gedekt, is allemaal nog niet zeker, maar ik verwacht dat het wel een goede combinatie zal zijn.

Saint is verkocht naar Engeland geloof ik, en is een Anglo Arabier met fabelachtige bewegingen. Hij fokt vaak wat klein, ook al is hij zelf 1,67m. Het is ook een vos met een blesje en hij werd in Nederland altijd gereden door Alex van Silfhoud, op heel hoog dressuurniveau. Grand prix???

Dutchboy is een zoon van Lucky Boy, de overbekende Engelse Volbloed. Dutch boy geeft vaak paarden die goed kunnen bewegen en meestal donkerbruin zijn.

Groetjes Mieke

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mieke op 2001-08-23 10:29 ]</font>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 09:55

kijk op http://www.denieuweheuvel.com voor het adres van de nieuwe heuvel en vraag bij hen info aan van Respect en de Saint!!! Respect hebben ze nog steeds, de Saint is verkocht naar Amerika helaas. ik rijdt zelf op de Nieuwe heuvel, als je een keer met me mee wilt....pb me maar! Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 12:13

harstikke bedankt voor jullie reacties.
onze zoon van Dutchboy is inderdaad donkerbruin en heeft goede bewegingen.
de zoon van de Saint is geen klein paardje, maar echt een beer van een beest van rond de 1.70. hij is bruin van kleur en hij is super gespierd en nog onbeleerd dus dat wordt wat!
de zoon van Respect daarentegen is wel heel erg klein uitgevallen met zijn stokmaat van 1.55 meter (te koop) hij is ook een vos maar dan met 3 witte benen en een brede bles. hij heeft inderdaad een superkarakter, ik ging hem gisteren voor het eerst longeren (er was nog niets mee gedaan) en dat ging perfect. hij doet moeite om alles te begrijpen, geeft niet op en is totaal niet gemeen. er lijkt een beetje arabisch bloed in te zitten.
de zoon van gregor is zoals je vaker bij hem ziet een donkere schimmel.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Corona op 2001-08-23 13:15 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers