Blondt zijn heeft zo zijn voordelen....

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

Blondt zijn heeft zo zijn voordelen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 23:38

* Je hebt altijd een excuus bij de hand in geval van domme opmerkingen (ja sorry, had je kunnen verwachten he, me is blont, dan krijg je dat Haha! )

* Ik kan bewijzen dat lang nie alle blondjes dom zijn, het grootste deel van de mensen die bij mij op het VWO zitten zijn namelijk blond, en daarvan is ook nog een deel dat 1 of meerdere klassen heeft overgeslagen. Wie zei dat blont dom is?

* Ik val lekker op met mijn haarkleur, mensen herkennen mij aan mijn haar (Hee jij ben diegene met dat hele blonde haar, heb jou wel es gezien!)

* Andere mensen moeten het verven om het zo te krijgen als wat ik nu heb, bij mij is het al zo, kost me nix en door een beetje in de zon te zitten kan ik het lichter maken, spaart kapperkosten/verfkosten uit!

En ff een voorbeeld van hoe blond ik dan ben (mét mooie rooie oogjes....) :
Afbeelding

Iemand nog meer voordelen van het blont zijn? Haha!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 23:42

wow is dat van jezelf?! ben jaloers op je

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 23:46

Euh, dat is dus idd van mezelf, en ik ben dr best wel trots op! Oke, het heeft zo ook zijn nadelen (bij blont zijn hoort een hele lichte huid dus makkelijk verbranden en snel een rode kop) maar verder.... Mensen vragen ook vaak of ik het geverfd heb, maar het is helemaal echt! Haha!

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 00:12

Het is echt heel mooi Mijn haar is ook wel redelijk blond, dus ik krijg ook altijd die "grappige" opmerkingen... Tong uitsteken

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 00:18

Ieeeellllll blooooond *SHOCK*

Maar ik vind je wel lief hoor Ach gut

Voordelen blanke mensen met zwart haar:

* Ze zijn tof.
* Ze zien er cool uit.
* Het is mooi.
* Het past goed bij toffe kleding.
* Andere mensen moet het verven om het zo te krijgen en zij hebben het van zichzelf.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 00:46

Sinds wanneer is blond een werkwoord? blondt? ik blond, jij blondt, hij blondt, zij blondt, wij blonden, wij hebben geblond, jij gaat blonden????

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 00:56

DeesDeBest schreef:
Sinds wanneer is blond een werkwoord? blondt? ik blond, jij blondt, hij blondt, zij blondt, wij blonden, wij hebben geblond, jij gaat blonden????

Blondjes denken door hun afwijking dat ze verheven zijn boven anderen en daardoor het recht hebben verkregen hun bestaan te bevestigen met het invoeren van een werkwoord, verwijzend naar zichzelf en hun soortgenoten. Helaas beseffen ze tot op heden nog niet dat ze eigenlijk misvormd zijn, mutanten, aftreksels van het sterkste ras: de mens.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 00:57

Ik ben een brunette Tong uitsteken

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 00:57

Kais schreef:
Blondjes denken door hun afwijking dat ze verheven zijn boven anderen en daardoor het recht hebben verkregen hun bestaan te bevestigen met het invoeren van een werkwoord, verwijzend naar zichzelf en hun soortgenoten. Helaas beseffen ze tot op heden nog niet dat ze eigenlijk misvormd zijn, mutanten, aftreksels van het sterkste ras: de mens.

Euhm... Heb je die zin zelf bedacht?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:01

Nee natuurlijk niet... dat fluisterd haar haar haar in Tong uitsteken

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:16

Rainie"]
[quote="Kais schreef:

Euhm... Heb je die zin zelf bedacht?
[/quote]

Al honderden eeuwen bewonen wij deze aardbol, het heeft onze intelligentie en gedachtengangen bevorderd. Geluk en vreugde, maar ook verdriet en angst hebben ons gebracht naar dezer jaren. Veel tegenslagen en hoge sterftegevallen hebben ons geleerd te overleven. Velen zijn ons al voorgeweest om deze aardbol te bewonen, te bewerken en te gebruiken. Ons verleden heeft ons hier gebracht, we zijn zonder twijvel het dominanste ras, een gevaar voor de overige organismen.
'De natuur vindt er iets op', dit is de sleutel. Hierdoor zijn er mutanten geboren: blondjes. Door bezit te nemen van hun slachtoffers en ze te verblinden met hun afwijking hebben ze voor nageslacht kunnen zorgen. Het werd een plaag, een gevaar, de natuur had er wat op gevonden. Het dominanste ras kreeg een zwakke plek. Een fort is het best te vernietigen van binnenuit, dit is wat is toegepast op de mensheid.
De natuur wil de wereld in evenwicht. Dit hoeven wij niet te tolereren. Wij zijn de oppermachtige wezens! Heil onszelf! Weg met de mutanten! We nemen geen gijzelaars!

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:19

Nee, het is goed dat je het zegt... Tong uitsteken

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:22

Rainie schreef:
Nee, het is goed dat je het zegt... Tong uitsteken

Ik zag in je profiel dat je ook blond bent, dus de eer aan jou om de eerste te zijn die vernietigd wordt door een der almachtigen Bij deze.

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:24

Dankje voor de view Tong uitsteken
Maaruhm.. Ik word later waarschijnlijk donkerder, mag ik dan blijven leven? Tong uitsteken

Een hoop mensen willen mij dood hebben, de laatste tijd, zeg Tong uitsteken

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:25

Alleen als je de test doorstaat Rainie Extreme duivel

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:29

Deel mij mee wat ik voor die test moet doen dan Tong uitsteken

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:29

*FAILED*

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:32

Herkansing!!! Schijnheilig

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:32

Rainie schreef:
Dankje voor de view Tong uitsteken
Maaruhm.. Ik word later waarschijnlijk donkerder, mag ik dan blijven leven? Tong uitsteken

Een hoop mensen willen mij dood hebben, de laatste tijd, zeg Tong uitsteken

Blond = blond
1 Van jullie overlevingstactieken was: 'De Haarverf' Een uiterst geheim wapen, ontworpen in een nog geheimer laboratorium. Hiermee hebben jullie geprobeerd te infiltreren, helaas was er een grote tegenslag: 'De Uitgroei'. Nooit zullen jullie 1 kunnen worden met ons!

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:34

Pfff, ik wil geen lid zijn van jullie stomme zwarte haren gedoe! En mij vermoorden jullie niet zo snel hoor }>

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:47

Rainie schreef:
Pfff, ik wil geen lid zijn van jullie stomme zwarte haren gedoe! En mij vermoorden jullie niet zo snel hoor }>

Er was eens een heel dom Blond
Die schudde weer flink met haar Bloos
Toen kwam er een stoere Rock-on, dudes!
Dat was ook een geweldige Afbeelding
Hij sloeg haar het liefst in elkaar.
Na het zien van dat blonde haar.
Hij bekeek haar bovenkamer.
Daarna pakte hij een flinke
Ze was echt vreselijk dom.
Een gevaar voor de mensheid alom.
Hij sloeg er toen maar op los
Het Blond was de klos *LOL*

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 01:52

Maar het verschil is, ik ben niet dom.... Tong uitsteken

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 02:02

Rainie schreef:
Maar het verschil is, ik ben niet dom.... Tong uitsteken

Domme wezens zullen van zichzelf niet zeggen dat ze dom zijn. Door te zeggen dat je dom bent zullen anderen je juist lager inschatten, waarna je ze op de onterechte gedachte brengt je te slim af te zullen zijn. Hierdoor presenteer je jezelf als ongevaarlijk, veelal wordt van deze methode gebruik gemaakt om op het juiste moment te onthullen wel degelijk over de intelligentie te beschikken om een gevaar te vormen. Helaas is het leed dan vaak al geschied.

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 12:02

Onkruid vergaat niet Scheve mond

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 12:11

Ik ben ook blond en ik krijg altijd te horen dat k mooi haar heb Bloos Schijnheilig