Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) ook. Ik heb het niet zo op Roberts. Zo vindt ik het 'wij slaan niet' wel grappig als je dat vergelijkt met het opjagen in de roundpen, waarbij het touw vaak toch wel daadwerkelijk met het paard in aanraking komt. Bovendien ben ik van mening dat lichamelijke druk (een correctie in de vorm van een tik bijvoorbeeld) minder belastend is dan de geestelijke druk die hij in een round-pen op een paard uitoefent. Maar ik ga zeker kijken.
en daar werd in de round-pen aan gewerkt. Na 16 minuten liet het paard zich met de zak over het hele lijf aanraken.

). En inderdaad de onontkoombare verwijzing naar zijn geweldadige vader (die dus niet zo erg was als MR dat verteld), zonder wie hij niet was geworden wie hij is geworden..De verwijzing naar de wereldleiders die teveel geweld gebruiken oogstte natuurlijk het nodige applaus, maar ik had echt de neiging om de TV uit te zetten. Hij bespeelt zijn publiek. Gewoon zielig om te zien.
Hoezo, is MR bang dat zijn methode niet helpt als hij ineens Equus spreekt?
Maar ik denk dat de methode op de langere duur en zonder dat halster wel helpt.