Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peeky schreef:Ja dat weet ik, noem het waarschijnlijk weer verkeerd want ze geeft geen stelling naar rechts, maar goed, het probleem blijft hetzelfde en wat kan er aan gedaan worden?
* als ze geen stelling wil geven, meer inkomen met je binnenbeen

De theorie klinkt ook altijd zo simpel, maar dan de praktijk....die blijkt altijd heel wat moeilijker te zijn! Ik moet ook alleen al zo op mezelf letten dat ik wel de goede dingen doe en dan ook nog Jildau corrigeren.....
Grappig, sceptisch als ik ben, het heeft m echt geholpen. Hij is nu nog wel wat stijf rechts, maar trekken doet ie niet meer, en hij geeft keurig na op de buitenteugel.
) Mrietjesueel schreef:Misschien een idee om er een keer een fysio of iets naar te laten kijken?
(hoeft niet meteen een paranormaal therapeut te zijn)
josien schreef:De rechter zijde van dit paard is de · holle zijde · kort bespierde zijde· sterk bespierde zijde· stijve zijdeHet rechterachterbeen is het been wat het meeste stuwt en het sterkst is. De rechterheup is vaak hoger dan de linker.
Citaat:DIAGNOSE
· Het rechtsgebogen paard zoekt meer steun op de linkerteugel, ‘pakt links vast’
· Dit paard loopt tegen het linkerbeen van de ruiter aan.
· Het zadel zakt naar links en de ruiter zit dus scheef.