Dus ik fiets heel rustig naar stal, eerst even kletsen even uitmesten en mijn pony uit de wei halen en daarna rijden!! Nou dat laatste ging toch mooi even niet door!!!
Ik kwam in de wei en mijn pony liep op 3 benen!! Toen ik dichter bij kwam zag ik dat hij een erge wond had tot op het bot!! en het vel hing er ook nog aan!! Nou ben ik niet zoon dierarts maar ik liet even 2 stalgenoten kijken en die hebben gelijk de dierarts voor me gebeld!!!
10 minuten later kwam de dierarts eraan en heeft eerst heel veel verdoving gekregen!!! en toen ook nog heel veel antibiotica erbij!! Eerst de wond wat ontsmet en toen hechten!! Nou ik kan dus absoluut niet tegen bloed dus ik ging ook zowat over de grond!!!
Me pony had zoveel verdoving gehad dat ie met zijn hoofd op mijn knien lag!!

Toen de wond was gehecht!! Was ie nog heel suf en toen moest de wond met hechtingen eigenlijk wel snel onder de kraan maar hij was zo suf dat we hem vooruit moesten helpen om naar de kraan te gaan!!!
Ik moet nu nog 10 dagen afspuiten, antibiotica geven en met hem lopen!!! dus me wedstrijd volgende week zaterdag kan ik ook wel vergeten!!!