Tjo had super waardes

Tot 3km voor de finish, Tjo was moe, ik ook, en BAF daar lagen we ineens grint te happen

Allebei weer overeind gekrabbeld, Tjo bekeken en aan de hand ff wat gestapt en gedraafd, nope niet kreupel, dus hup er weer op voor die laatste kilometers....

duimpje tussen de riem van mn heptasje en stappen maar, zelfs nog ff gedraafd.
Bij het laatste groompunt mn arm gekoeld ipv Tjo want hij begon wel pijn te doen

In de laatste km drukte ik mezelf ff beter in mn zadel en denk dat dat goed te horen was.
Jankend

Ehbo dacht aan dikke kneuzing of scheur en regelde koude lappen en een primitieve mitella (zat niet in de ehbo koffer) en verwees me door naar het ziekenhuis in almelo.
Vervolgens Tjo nog afgezadeld, denies geholpen bij de nakeuring (YES Tjo helemaal goedgekeurd!!!!).
Toen Tjo naar Olthuis gebracht en door naar het ziekenhuis want het werd slechter en slechter....
Foto's laten maken en BINGO! Een nette rechte breuk in mn spaakbeen vlak voor mn elleboog. Elleboog + schouder + heup zwaar gekneusd dus ik ben er voorlopig wel ff zoet mee.
Zit nu van pols tot oksel int gips de komende weken dus einde endurance seizoen voor mij. Denies gaat Tjo die verder niks mankeert volgende week in Leersum rijden dr eerste endurance dus ben benieuwd!
Maar ondanks de pijn die ik nu heb heb ik echt een topweekend gehad, we hebben hem uitgereden, helaas net tien minuutjes overtijd maar dat boeit niet.
Hele dikke pluim voor de organisatie

Gerritje bedankt voor de lift naar huis gisteravond

Tot volgende week, want ik ben er zeker weer bij, nu als groom, ben herkenbaar aan gipsen armpje en grote grijnzzz

Viv alias