ik ben zo bang!! dit zijn geen grapjes meer :(:(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stal_Fiore

Berichten: 9350
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 17:13

Echt ontzettend erg... ik heb al eens eerder gereageerd, maar eh twordt steeds gekker. Ik zou inderdaad die Martin maar eens uithoren, want wat moet hij nou bij het weiland te hangen met iemand anders.. .en dan ook nog steeds bellen.
Jammer dat 17 december no zolang duurt.
Hou je ons op de hoogte.
We leven allemaal met je mee!

Sterkte meis...

Liefs Margriet

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:27

Hai hai, volg je verhaal al een poosje. Hebben al ff niks meer van je gehoord, gaat het ok met je, totzover mogelijk??

Nienkuh

Berichten: 98
Geregistreerd: 26-10-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:24

Citaat:


je moet ALLES, maar dan ook ALLESAANGEVEN: elk telefoontje, elk gesprek uitprinten, opnemen bewaren, zoveel mogelijk info erbij zoeken etc.. Dit soort dingen zijn voor de politie heel moeilijk om er iets aan te doen, maar de houding die ze tegenover je aannemen is echt te gek voor woorden. Maar hoe meer je aangeeft, hoe meer gegevens je hebt, hoe meer ze 'bewijzen' hebben, Als het nu niet direct helpt de politie te overtuigen of die gast te pakken, ALS ze die gast te pakken hebben, heb je meer houvast om m aan te pakken. Als je lege handen hebt, moeten ze m laten gaan en kan hij gewoon verder zn gang gaan!!!! ALLES AANGEVEN!!!!!!



Ben ik het helemaal mee eens, veel sterkte en zet door, laat je niet kennen! Heel bokt staat achter je!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:40

Ik volg het ook al een tijdje. Soms kan ik die politie gewoon niet uitstaan, moet er dan nog een pony/paard verminkt worden voordat ze is echt actief worden!
Maar hoe gaat het verder met je? Heel veel succes!!!!!!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:07

Jeetje wat een verhaal zeg! Ik had het al eerder van je gezien op bokt.
Wat triest! Boos! En dat die hufter er ook nog eens mee doorgaat!
Kop op hè meid! Ik sta achter je, geef de moed niet op, je zal hem vinden! We zullen hem eens laten voelen wat hij bij je pony heeft gedaan!

Goed van je dat je je toch nog sterk houd, geef het dan ook nooit op!
Geef alles aan bij de politie, maar dan ook alles. Het kan allemaal als bewijs dienen.

Meid! Ik sta achter je, als je je eens lekker wilt uithuilen of iets kwijt wilt kun je me altijd Pben! Lachen

Sterkte!

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:16

Heb vanavond al die bladzijdes gelezen van dit topic.En ik ben me rot geschrokken! Wat bestaan er toch een nare mensen op de wereld.
Ik keek er wel van op dat er iemand hier op bokt [Tina?] je het een en ander wil vertellen,natuurlijk wil ik je niet bang maken,maar ik zou ook dat niet vertrouwen [sorry tina als je wel goed van zin bent].
Wat ik bedoel is dat die griezel je kan bereiken op msn/email enz wie weet heeft die idioot jou pc gehackt en komt hier ook op bokt.Aanmelden is simpel,dus die Tina[wie het ook in werkelijkheid mogen wezen] kan ook via bokt contact met je zoeken.
Want waarom heeft Tina nooit openlijk gereageerd op dit topic??

Nogmaals Tina als je het wel goed voor hebt : Dan Sorry voor mij gedachten.

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:24

Ik zou de neiging hebben om die gast verrot te schelden aan de telefoon, maar ik denk ook dat hij dat juist wil. Hij kickt erop om te merken dat jij je druk en opgelaten voelt. Misschien moet je proberen om hem te negeren, mischien gaat hij zich dan vervelen en laat hij jou met rust... Sterkte meid!Kathy en ik duimen voor je! Lachen Ach gut

Klopping
Berichten: 295
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 15:47

hoi, je zit wel in een rotsituatie zeg.Maar als ik jou was zou ik toch maar eens opnieuw naar die mevr, gaan en vragen of je niet eerder mag komen, dit is toch te gek je zo lang te laten wachten. Als zij geen tijd heeft ,moet ze maar een collega-paragnost aanraden.Die kunnen heel veel. Sterkte

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:05

hbe net alles gelezen. wat vreselijk! Is er nog nieuws?

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:29

Dit is eg niet normaal!!!!! Boos!
Ik kan hier zo boos om worden, dat die politie gewoon helemaal niets doet!! Het enige wat ze kennen is brommertjes aanhouden enz. Boos! Maar die criminelen en gestoorden laten ze lekker lopen!! Boos! Ik zou er gewoon weer heen gaan en zo boos worden! Voorbeelden geven van; als het de pony van je zoon/dochter was, en die bedreigd zou worden, zou je dan ook niks doen?!?! Ik zou de hele boel bijelkaar schreeuwen dat weet ik nu al, maar dat kun je natuurlijk beter niet doen, want dan denken ze juist dat je gek ben Verward

Zoals ik het lees lijkt het me heel goed kunnen dat die Martin en die marokaan er iets mee te maken hebben, maar wat zegt die marokaan dan als hij jou belt?

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:22

Hoi, ik ben dus die Tina! Ik ben heel erg begaan met dit meisje en ik heb vooral privé met haar gemaild omdat ik geen topic over het spirituele wilde beginnen. Kun je veel vervelende reakties op krijgen van mensen die er niet in willen of kunnen geloven. Ik heb zelf ook wat paranormale vermogens en mijn gevoel zegt dat het iemand is die ze zelf kent. Maar ik ben ook niet perfect en de paragnoste die 17 december komt is waaaaaanzinnig goed (en heel lief). Helaas is deze paragnoste erg druk (omdat ze zo goed is en ze geeft ook cursussen enzo) en kon ze echt niet eerder dan 17 december. Soms gebeuren de dingen gewoon zo als ze moeten gebeuren en misschien is die extra tijd wel ergens goed voor. Maar ik heb absoluut geen kwaad in de zin! Ik heb gemiddeld 4 van dit soort avonden per jaar bij mij thuis, ik leg zelf tarotkaarten en bezoek wel eens een paranormale beurs. Ik ben niet zweverig en heb een heel normaal gezin met man en 2 kinderen, een hele berg dieren en mijn lieve pony Imona. Ik heb me dit verhaal zó aangetrokken dat ik er niet van kon slapen. Daarom heb ik haar (privé) gemaild en gevraagd of zie hier voor open stond. Toen ze dat wel wilde heb ik mijn uiterste best gedaan om zo snel mogelijk wat te regelen (wat ook nog een beetje betaalbaar is). Zo, ik hoop dat het nu duidelijk is? Enne... de paragnoste kan haar waarschijnlijk wat 'handvaten' aanreiken maar die kan ook niet zomaar zeggen van : die heeft het gedaan. Het is belangrijk dat ze geholpen wordt met hoe ze nu verder moet en wat hoe ze haar emoties kan verwerken. En wat dat betreft sta ik graag voor haar klaar. We wachten de 17e maar even af.... Groetjes, Tina.

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 14:32

Goed dat je je bekent hebt gemaakt Imoontje of te wel Tina,ik wilde met mijn reactie op dit topic je natuurlijk niet onderuit halen.Maar na mate het verhaal verder ging leek het mij het beste voor het DaisyJaCco niet zomaar iedereen te vertrouwen.Dat zal mijn moederinstinct wel zijn waarschuwen voor van alles Haha! Vooral omdat er iemand is die haar op haar mail en msn steeds lastigvalt!
Nu ik weet dat je het goed met haar voor hebt vind ik je OK dan! ,en ik hoop dat Daisyjacco door de door jouw genoemde paragnoste meer te weten komt.
Tina ennuh................ook ik heb wel eens zulke avonden meegemaakt en ja ik geloof er zeker in,heb toen zoveel gehoord en gezien wat me erg diep raakte!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 17:45

jeetje dit lijkt me echt doodeng. ik kan me voorstellen dat je bang bent.
en dat je vader zegt dat het een of andere grapjas is zou ik ook niet vanuitgaan. dit klinkt namelijk niet meer als een grap.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat de politie toch op hard aandringen van jou onderzoek zal gaan doen.
die idioot mag zo niet doorgaan!!!!

ilse41
Berichten: 16
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:13

ik vind dit niet normaal en ik vind dat je als nog aangifte moet doen.Je moet je niks aantrekken van mensen die zeggen dat er niks aan te doen valt. Als iedereen maar gelijk opgeeft , komen we nergens !! Ga er achter aan!!! Laat je niks wijs maken . Bel KPN en probeer achter zijn mail adress te komen. Ook al ben nog maar 15 kom voor je zelf op.En voorkom dat er meer slachtoffers vallen. Succes ermee . Laat effe weten hoe het afloopt. ilse41.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:33

Jeetje, ik heb het verhaal gelezen met de benodigde bladzijdes!
Wat verschrikkelijk eng allemaal. Ik hoop dat je via die paragnost er achter kan komen wie het nu is, hopelijk is het dan snel over en kunnen ze die man achter de tralies zetten...

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 18:50

Mensen allemaal bedankt ik wil jullie echt allemaal gaan bedanken voor jullie steun!!! Ach gut en bedankt Tina Lachen Ik ben heel erg blij dat ik bij u ken thuis komen.. Jullie moeten weten dat jullie me heel erg hierbij helpen geholpen als ik dit niet hadt geplaats dan weet ik niet wat ik dna hadt moeten doen... Ik ben der gewoon stil van..Ik heb deze week al jullie reacties allemaal stuk voor stuk gelezen en ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen..ik heb veel gehuilt om de lieve behulpzaame reacties Scheve mond
Dank jullie wel allemaal Ach gut
Veel liefs Chantal...

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:16

Lieve Chantal, ik vind het zo erg om te lezen wat jou allemaal overkomt.
Ik hoor soms op het nieuws ofzo over mishandelde ponies, en dan is het al zo erg om te lezen, en als je het dan nog hoort van iemand wie het persoonlijk overkomen is... echt heel, héél erg veel sterkte!

Ik vind dat je je er heel erg sterk onder houdt. Net als iedereen hoop ik ook dat die paragnost kan helpen.

Ik weet niet of dit al gepost is, maar waar je waarschijnlijk wel rekening mee moet houden is dat het zo kan zijn dat het om twee verschillende mensen gaat. Het kan goed zijn dat die 'grapjas' die jou dit nu aandoet heel iemand anders is dan degene die Daisy mishandelt heeft. Ik zie in deze thread dat dit nu al 3 maanden ofzo aan de gang is, wat moet dat moeilijk voor je zijn.

Lieve meid, echt heel, héél erg veel sterkte, en ik hoop voor je dat ze die rotvent die dit jou aandoet en die Daisy zo mishandelt heeft te pakken krijgen, en dat jij dan je leven weer een beetje op kunt pakken.

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 20:16

Dank je wel Nimue!! Het is ook heel moeilijk..Je moet eens weten hoevaak ik om haar huilt Verdrietig Elke keer als ik op stal ben verpreek ik me eigen soms of ik kijk naar de wei in de hoop dat ze weer lekker erdoor heen banjer maar helaas dat kan niet meer Verdrietig En dan denk ik van gewoon z'n Klootzak heeft dat gedaan anders was ze gewoon nog lekker bij mij geweest...Ik weet nou niet of dat nou uit wraak is gedaan... Ik snap het echt niet wat is het nut er nou van in als je mijn moet hebben moet je van me pony afblijven Huilen Boos! Maaja ik schiet hiero niks mee op.. om mezelf keer op keer boos te maken ...
VeeL Liefs Chantal

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:36

het is dus nu 18 december, en gister heb je dus het gesprek gehad.
Ben je iets te weten gekomen? ben je al "verder" gekomen?
Maar nogmaals heel veel sterkte!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:51

Ja,nu je het zegt wil ik het ook wel eens weten!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 18:00

Owww wat erg voor je allemaal.. Huilen veel sterkte

Huilen Verdrietig

chip

Berichten: 2355
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 18:00

hoi chantal, ik leef met je mee meid. ik hoop dat je er wat mee opgeschoten bent gisterenavond.

sterkte

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 18:03

Nee lieve mensen, ik organiseerde de avond en die vrouw die zou komen belde 1 avond van tevoren af... hartstikke ziek.... hoestend als een oud karrepaard... Heeeel erg vervelend voor Chantal maar ik heb gelijk een nieuwe afspraak voor haar gemaakt op vrijdag 16 januari komt ze alsnog.... Ik hoop dat Chantal 't nog ff volhoud want ik leef ook heel erg met haar mee.... Er zouden een stuk of 10 mensen komen en voor iedereen vond ik het rot, maar het ergste vind ik het voor Chantal. De avond had ik tenslotte voor HAAR gepland. Volgende maand beter meissie....!!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:46

sjeminee, dat is balen zeg voor der!!! Heel veel suscces meid, en hou nog even vol!!!

dosator
Berichten: 225
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:17

Hoi Chantal,
Ik heb dit verhaal gevolgd en gelezen
Als het inderdaad zo is, zoals jij je verhaal omschrijft, dan valt dit geheel onder het noemer STALKEN!!!!!!!!
stalken heeft in NL een hoge prioriteit en bij aangifte word de zaak serieus in behandeling genomen.
Dus als ik jou was zou ik nogmaals contact opnemen met het politiebureau omtrent jou aangifte.
Zelf kan je de nodige acties ondernemen door, zoals al eerder genoemd te wijzigen: tel.nr. , e-mail , msn enz. en met deze gegevens net zoals je pincode er secuur mee om te gaan.

Maar om terug te komen op jou profiel, heb je bij beroep ingevuld:
MENSEN PESTEN!!!!!!!!!
Een en ander vind ik zelf vaag, want op jou leeftijd......en dan s`nachts de tel. opnemen? en dan daarna naar het weiland gaan om te posten, neem aan dat je daar niet in je uppie was?
En ik blijf het vaag vinden, dat jij zelf met bewijzen moet komen eer de politie met de zaak weer verder gaat.
Maar ja, ik ga er verder niet over uitwijden.
Ik wens je veel succes en sterkte